Dwóch reprezentantów Unii Tarnów wzięło udział w konkursie sponsora tytularnego ligi, firmy Nice, który odbył się w sklepie Leroy Merlin w Tarnowie. Minimalnie szybszy od swojego klubowego kolegi okazał się Mateusz Cierniak.
Zawodnicy wzięli udział w konkursie, który polegał na jak najszybszym zamontowaniu siłownika NiceHome Filo w technologii Virtual Reality. - Pod koniec marca zadebiutowaliśmy w sklepach Leroy Merlin z nową marką napędów z rodziny NiceHome. W swojej działalności wykorzystujemy nowoczesne technologie wsparcia sprzedaży. Zaprojektowaliśmy zaawansowaną grę komputerową w technologii 3D, która dostępna jest już w polskiej wersji językowej - mówi Wojciech Jankowski, Business Development Manager w Nice Polska. - Zadaniem gracza w wirtualnym świecie jest podążanie za instrukcjami robota i poprawne zainstalowanie napędu do bramy przesuwnej. Całość odbywa się w ogrodzie, przed domem, gdzie gracz ma do dyspozycji stół montażowym z wszystkimi wymaganymi elementami instalacyjnymi - dodaje Jankowski.
W
miniony piątek (10 maja) swoich sił w wirtualnym świecie NiceHome spróbowali
zawodnicy Unii Tarnów, która startuje w tym roku w rozgrywkach Nice 1. Ligi
Żużlowej. Do rywalizacji przystąpili Mateusz Cierniak i Ernest Koza. Obaj
zawodnicy udanie zainstalowali siłownik i zrobili to praktycznie
w identycznym czasie - 7:27. Mateusz Cierniak okazał się precyzyjniejszy o 4
setne sekundy. Zwycięzca otrzymał w nagrodę od Nice zestaw tarczek
sprzęgłowych. Mateusz Cierniak postanowił podzielić się nim solidarnie z
klubowym kolegą.
Podobne pokazy planowane są jeszcze do końca czerwca w kilku wybranych sklepach sieci Leroy Merlin.
Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.
Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.
Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest światowym liderem w zakresie Home Automation, Home Security i Smart Home mającym szeroką ofertę zintegrowanych rozwiązań automatyki do bram, bram garażowych, rolet, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i home security dla domu i przemysłu. Grupa Nice realizuje strategię rozwoju i światowej ekspansji na nowe rynki i obszary działalności w celu rozszerzenia gamy konfigurowalnych, przyjaznych dla użytkownika systemów. Jednocześnie firma wzmacnia swoją markę konkurując na coraz to nowych segmentach rynku. Nice eksportuje swoje produkty, charakteryzujące się innowacyjnością technologiczną i nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, realizując za granicą ponad 90% skonsolidowanych dochodów Grupy, równych 325 milionom euro w 2017 r.