1 października br. Prezes Zarządu Klubu Sportowego Stadion Śląski Andrzej Miłkowski oraz Dyrektor Zarządzający Nice Polska Sp. z o.o. Marcin Skrobisz przedłużyli umowę, na mocy której od 2017 r. Nice pełni rolę mecenasa Akademii Piłkarskiej Stadionu Śląskiego. Tym samym Nice przez kolejne dwa lata będzie wspierać młodych adeptów piłki nożnej.
Prowadzona przez Klub Akademia Stadionu Śląskiego zajmuje się szkoleniem dzieci i młodzieży w piłce nożnej. Pod fachowym okiem profesjonalnej kadry szkoleniowej trenuje w niej blisko 400 młodych piłkarzy. Wśród wychowanków Akademii są wybitne postacie polskiego futbolu.
Klub Sportowy Stadion Śląski celowo, od lat sześćdziesiątych nie prowadzi profesjonalnej drużyny seniorskiej, skupiając się jedynie na wychowaniu i szkoleniu młodych piłkarzy. Dzięki objęciu mecenatem przedsięwzięcia, jakim jest Akademia Stadionu Śląskiego, Nice daje szansę młodym, zaangażowanym i utalentowanym dzieciom pochodzącym z rodzin o różnym statusie społecznym. Wspierając Akademię firma łączy lokalne społeczności i przyczynia się nie tylko do przygotowania młodych ludzi do piłkarskiej kariery, ale i do dorosłego życia.
Nice to marka od lat obecna w polskiej piłce podejmująca szereg inicjatyw, dających szansę młodym, zaangażowanym i utalentowanym dzieciakom, które w sporcie odnalazły swoją pasję. W bieżącym roku firma była jednym ze sponsorów Klubowych Mistrzostw Polski w piłce nożnej roczników 2008 - 2012, które odbyły się na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Działania wokół piłki nożnej to także projekt „Piłkarski Diament" dedykowany wspieraniu młodych talentów - zawodników, którzy grając w małych klubach, marzą o piłkarskiej karierze, w którym Nice w przeszłości brał udział. Ponadto firma wsparła organizację VII Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej, które odbyły się w dniach 13-14 lipca br. na stadionie Legii Warszawa. Warto dodać, że Nice jest marką doskonale znaną miłośnikom żużla.
Sport zawsze dla nas był bliski - a wspieranie
młodzieży to dodatkowa motywacja w naszych działaniach marketingowych. Dodatkowo
Śląsk jest dla Nice bardzo ważnym rynkiem, dlatego chętnie i aktywnie
angażujemy się tu społecznie. Bardzo cieszymy się z przedłużenia współpracy z
Klubem Sportowym Stadion Śląski, ponieważ udało nam się do tej pory zbudować
coś więcej niż tylko typowy sponsoring - mówi Marcin Skrobisz, Dyrektor Zarządzający Nice
Polska. - Dzięki oferowanemu wsparciu firmy Nice, Akademia będzie mogła w
większym stopniu zaspokoić potrzeby młodych adeptów piłki i zapewnić im lepsze
warunki treningowe i przygotowanie nie tylko sportowe. Cieszymy się też, że
wychowankowie Akademii są powoływani do regionalnych reprezentacji - a
działania i szkolenia docenianie w środowisku sportowym - zaznacza
Skrobisz.
Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.
Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.
Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest światowym liderem w zakresie Home Automation, Home Security i Smart Home mającym szeroką ofertę zintegrowanych rozwiązań automatyki do bram, bram garażowych, rolet, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i home security dla domu i przemysłu. Grupa Nice realizuje strategię rozwoju i światowej ekspansji na nowe rynki i obszary działalności w celu rozszerzenia gamy konfigurowalnych, przyjaznych dla użytkownika systemów. Jednocześnie firma wzmacnia swoją markę konkurując na coraz to nowych segmentach rynku. Nice eksportuje swoje produkty, charakteryzujące się innowacyjnością technologiczną i nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, realizując za granicą ponad 90% skonsolidowanych dochodów Grupy, równych 325 milionom euro w 2017 r.