PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2020-02-17
Wojciech Jankowski odpowiedzialny za sprzedaż produktów grupy NICE w siedmiu krajach Europy
Wojciech Jankowski, objął stanowisko Export Area Managera we włoskiej spółce Nice SpA z Oderzo.

NICE Polska Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 2a
05-800 Pruszków

tel. 22 759 40 00
fax 22 759 40 21
nice@nice.pl
www.nice.pl

» więcej o firmie

W związku z systematycznym rozwojem grupy Nice od stycznia 2020 roku wieloletni pracownik Nice Polska, Wojciech Jankowski, objął stanowisko Export Area Managera we włoskiej spółce Nice SpA z Oderzo. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż w siedmiu krajach Europy.

Wojciech Jankowski rozpoczął współpracę z grupą Nice w 2011 roku. Na przestrzeni lat był on współodpowiedzialny za marketing polskiej spółki z zakresu B2B oraz B2C oraz projekty profesjonalizacji oraz aktywizacji sieci dystrybucji. Do jego zadań należała m.in. koordynacja współpracy z zakresu wsparcia sprzedaży pomiędzy spółkami zrzeszonymi w ramach grupy, udział w targach, szkoleniach i seminariach regionalnych oraz obsługa większości projektów sponsoringu sportowego w Nice Polska. Przez lata pracy w Nice Polska odniósł szereg sukcesów, a jednym z jego autorskich projektów był koncept samochodu demonstracyjnego Nice.

Wojciech Jankowski udzielał się również jako organizator i promotor rozgrywek żużlowych, jest twórcą młodzieżowego cyklu Nice Cup. Po zakończeniu projektu sponsoringu tytularnego Nice 1. Ligi Żużlowej, będzie w ramach dostępnego czasu dalej wspierał niektóre projekty wsparcia sprzedaży oraz działania w zakresie sponsoringu sportu na rynku polskim.

W styczniu 2020 r. Wojciech Jankowski objął stanowisko Export Area Managera odpowiedzialnego w ramach grupy Nice za rynki eksportowe. W skład jego regionu wchodzą obecnie trzy terytoria: Europa Środkowa (Czechy, Słowacja, Węgry), kraje nadbałtyckie (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz dodatkowo: Izrael i Palestyna. Na tych rynkach Wojtek odpowiada nie tylko za wynik sprzedaży grupy Nice, ale także koordynuje działania marketingowe w tym rozpoznawalność marki oraz wszelkie przedsięwzięcia mające na celu wzrost świadomości marki wśród klientów końcowych. Do najważniejszych jego zadań będzie należał rozwój poszczególnych rynków i kanałów sprzedaży, budowania polityki sprzedaży oraz poszukiwanie synergii produktowej pomiędzy poszczególnymi spółkami z grupy i oferowanym przez nie portfolio produktowym.


Wojciech Jankowski - od 2011 roku zatrudniony w Nice Polska (na stanowiskach Managera Marketingu i PR, a następnie Managera Rozwoju Biznesu), wcześniej zdobywał doświadczenie na specjalistycznym stanowisku w dziale marketingu w KPMG; aktywny działacz na rzecz rozwoju i promocji rynku automatyki domowej oraz smart home w Polsce i Europie; organizator i promotor rozgrywek żużlowych oraz twórca młodzieżowego cyklu Nice Cup, ekspert kilku stacji telewizyjnych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prywatnie ojciec dwójki dzieci.




O Nice Polska

Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.

Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.

Nice group

Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest światowym liderem w zakresie Home Automation, Home Security i Smart Home mającym szeroką ofertę zintegrowanych rozwiązań automatyki do bram, bram garażowych, rolet, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i home security dla domu i przemysłu. Grupa Nice realizuje strategię rozwoju i światowej ekspansji na nowe rynki i obszary działalności w celu rozszerzenia gamy konfigurowalnych, przyjaznych dla użytkownika systemów. Jednocześnie firma wzmacnia swoją markę konkurując na coraz to nowych segmentach rynku. Nice eksportuje swoje produkty, charakteryzujące się innowacyjnością technologiczną i nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, realizując za granicą ponad 90% skonsolidowanych dochodów Grupy, równych 325 milionom euro w 2017 r.

źródło: Nice