Firma Nice Polska Sp. z o.o. w latach 2014-2019 była sponsorem tytularnym pierwszej ligi żużlowej. Po 6-ciu latach niezwykle udanej współpracy, w trakcie których rozgrywki żużlowe pojawiły się na szklanych ekranach, a poziom organizacyjny ligi wydatnie wzrósł, współpraca z Polskim Związkiem Motorowym została zakończona. Na zakończenie tej wspaniałej współpracy Nice, wraz z Polskim Związkiem Motorowym oraz Główną Komisją Sportu Żużlowego, zapraszają wszystkich kibiców do wyboru najlepszego biegu w historii Nice 1 Ligi Żużlowej.
Komisja konkursowa w składzie Piotr Szymański, Adam Krużyński i Wojciech Jankowski, po uwzględnieniu opinii dziennikarzy zajmujących się na przestrzeni ostatnich 6-ciu lat rozgrywkami Nice 1 Ligi Żużlowej z TVP, Eleven oraz Polsatu wybrała trzy biegi, które kandydują do miana najlepszego wyścigu w historii Nice 1 Ligi Żużlowej. Kandydaci ułożeni zostali w kolejności alfabetycznej. O ten prestiżowy tytuł rywalizują:
W JAKI SPOSÓB ODDAĆ SWÓJ GŁOS W ZABAWIE?
- Dla naszej firmy współpraca przy Nice 1 Lidze Żużlowej była czymś niesamowitym. Dzisiaj wiele osób już o tym nie pamięta, ale kiedy zaczynaliśmy w 2014 roku, realia były zupełnie inne. Postawiliśmy w pierwszych trzech latach na współpracę z Telewizją Polską, dzięki czemu systematycznie budowaliśmy bardzo wysokie wyniki oglądalności. W ten sposób w kolejnych latach pojawili się inni partnerzy telewizyjni, skłonni do zapłaty za ten produkt. Po 6-ciu latach firma eWinner także zdecydowała się wyłożyć większe środki na sponsoring ligi niż my. Kończymy tę współpracę spełnieni. Natomiast przy żużlu pozostajemy w dalszym ciągu, sponsorując zawodników, kluby, prowadząc cykl Nice Cup oraz wspierając wiele inicjatyw mających na celu rozwój sportu żużlowego - powiedział Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice.
- Razem z firmą Nice corocznie podnosiliśmy prestiż oraz wartość rozgrywek. Przed erą Nice 1 Ligi Żużlowej transmisje telewizyjne z rozgrywek pierwszej ligi były sporadyczne. Dzisiaj nikt nie wyobraża sobie rozgrywek zaplecza PGE Ekstraligi bez transmisji telewizyjnych na żywo, w najwyższej jakości. Z perspektywy czasu trzeba przyznać, że współpraca z Nice pozwoliła nam wykonać skok jakościowy, bo wspólna wymiana doświadczeń oraz zaangażowanie spowodowały bardzo szybki rozwój - skomentował Piotr Szymański, przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego.
- Na zakończenie zapraszamy wszystkich kibiców do wyboru najlepszego biegu w historii ligi. Mieliśmy duży kłopot, żeby wskazać tylko trzy nominowane propozycje. Ale nawet tylko te trzy biegi pokazują, jak bardzo emocjonujące potrafiły być mecze w Nice 1 Lidze Żużlowej. Osoba, która napisze najciekawsze uzasadnienie swojego wyboru, otrzyma w nagrodę pełen zestaw do automatyzacji bramy garażowej z rodziny NiceHome - zakończył Krużyński.
Głosowanie trwa do 10.06.2020 r. Wszystkie szczegóły oraz regulamin zabawy
można znaleźć na stronie www.nice.pl/Nice1LigaZuzlowa.
Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.
Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.
Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest światowym liderem w zakresie Home Automation, Home Security i Smart Home mającym szeroką ofertę zintegrowanych rozwiązań automatyki do bram, bram garażowych, rolet, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i home security dla domu i przemysłu. Grupa Nice realizuje strategię rozwoju i światowej ekspansji na nowe rynki i obszary działalności w celu rozszerzenia gamy konfigurowalnych, przyjaznych dla użytkownika systemów. Jednocześnie firma wzmacnia swoją markę konkurując na coraz to nowych segmentach rynku. Nice eksportuje swoje produkty, charakteryzujące się innowacyjnością technologiczną i nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, realizując za granicą ponad 90% skonsolidowanych dochodów Grupy, równych 325 milionom euro w 2017 r.