Fani „czarnego sportu”, którzy w dniach 16-18 lipca wybiorą się do Leszna na najważniejszy tegoroczny występ polskiej drużyny, mogą liczyć na wyjątkowe i niepowtarzalne atrakcje przygotowane przez Nice Polska - głównego sponsora żużlowej reprezentacji Polski.
W miasteczku kibica zlokalizowanym w alejce prowadzącej do Stadionu im. Alfreda Smoczyka znajdować się będzie stoisko Nice. Odwiedzający będą mieli możliwość zapoznać się z ofertą produktową sponsora, który zaprezentuje ją specjalnie przygotowanym mobilnym centrum wystawienniczym.
Jedną z ciekawszych atrakcji przygotowanych dla fanów żużla będzie konkurs na najefektowniejszy strój kibica żużlowej reprezentacji Polski. Każdy, kto będzie chciał wziąć udział w konkursie będzie musiał zgłosić się do stoiska Nice i zrobić sobie zdjęcie. Atrakcja powinna być tym większa, że zdjęcia będą wykonywane na żużlowym motocyklu w towarzystwie zawodników sponsorowanych przez Nice. Sponsor zapowiada, że warto się postarać i być oryginalnym - do wygrania będą oficjalne gadżety kadry narodowej a najbardziej efektowne fotografie zostaną opublikowane w mediach, które sprawować będą patronat medialny nad żużlową reprezentacją Polski.
Na stoisku będą także czekały przygotowane dla fanów atrakcyjne gadżety, a buzie najmłodszych fanów czarnego sportu zostaną wymalowane zgodnie z barwami narodowymi oraz logo sponsora.
Akcja ta to pierwszy krok sponsora w przyjętym wspólnie z Polskim Związkiem Motorowym planie promocji żużlowej reprezentacji Polski. „Zależy nam na zaangażowaniu kibiców i stworzeniu wspaniałej atmosfery wokół tego wydarzenia” – mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska. „Gorąco zapraszam wszystkich fanów do odwiedzenia naszego stoiska w Lesznie!”
Nice Polska Sp. z o.o. powstała w 1996 roku
i na przełomie ostatnich lat osiągnęła pozycję największego dystrybutora
automatyki dla domu. Od 13 marca 2002 roku gwarancją jakości usług jest,
przyznany przez firmę SGS z Londynu, certyfikat ISO 9001:2000 za dystrybucję i
serwis automatów do bram, napędów do rolet i systemów kontroli dostępu. Z firmą
współpracuje ponad 700 partnerów handlowych na terenie całego kraju.
"Nice ułatwia życie" – to
hasło i misja firmy. Kierując się nim, firma dba o klientów końcowych,
w równym stopniu troszcząc się o dealerów, sprzedawców, montażystów i
serwisantów. Realizacja tej polityki następuje poprzez stałe rozwijanie
istniejącej oferty produktowej, jak również stałe jej wzbogacanie, przy
równoczesnym dbaniu o doskonałą obsługę klienta i dobre relacje
z Partnerami Handlowymi firmy.
informacja na podstawie materiałów: NICE