Betafence chce, aby młodzież na Śląsku miała jak najlepsze warunki do rozwoju i prowadzenia zdrowego trybu życia. Dlatego firma zdecydowała zaangażować się w projekt sponsoringu młodych siatkarek z Katowic.
Oficjalna nazwa zespołu brzmi KŚ AZS Betafence Katowice, co jest sukcesem zarówno klubu, jak również światowego producenta ogrodzeń.
Wystąpiliśmy z tą inicjatywą – tłumaczy
Ewa Kubisz, specjalistka ds. marketingu w firmie Betafence
– ponieważ jesteśmy mocno zaangażowani w rozwój infrastruktury sportowej w Polsce. Chcieliśmy w ten sposób przyłączyć się do rozwoju regionu, w którym mamy fabrykę, oraz dołożyć swoją cegiełkę w krzewieniu kultury fizycznej wśród młodych Polaków. To ważne, bo jak pokazują ostatnie ba-dania dotyczące Internautów w wieku 15-25 lata, spędzają oni dziennie ponad 2 godziny surfując po Internecie, co negatywnie wpływa na ich zdrowie.
Opiekunem i trenerem zawodniczek AZS Betafence Katowice jest pan Krzysztof Waszkiewicz, który podkreśla, że każda inicjatywa wspierania sportu na poziomie juniorskim jest potrzebna i będzie procentowała w przyszłości.
Te dwie godziny dziennie, zamiast przed ekranem komputera dziewczyny mogą spędzić na zdrowej rywalizacji o miejsce w składzie, zaznacza szkoleniowiec. Obecnie w sekcji jest 15 dziewczyn, które trenują w centrum Katowic i mają marzenia, aby kiedyś być drugą Małgorzatą Glinką lub Katarzyną Skowrońską. Wsparcie światowego producenta systemów ogrodzeniowych i detekcji na pewno pomoże w realizacji marzeń i rozwoju talentu zawodniczek. Młode Siatkarki będzie można spotkać m.in. na stoisku Betafence w trakcie Targów PSB i Autostrada Polska, które odbędą się w Kielcach w kwietniu i maju 2010.
informacja na podstawie materiałów: Betafence