PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2012-09-10
Ukoronowanie Twojej Inwestycji – Wiśniowski zmienił logo
Trwałość, jakość i nowoczesność - takimi cechami charakteryzuje się nowo logo firmy Wiśniowski.

WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.
Wielogłowy 153
33-311 Wielogłowy

tel. 18 447 71 11
fax 18 447 71 10
sekretariat@wisniowski.pl
www.wisniowski.pl

» więcej o firmie

Prosty napis i charakterystyczna korona mają symbolizować ukoronowanie inwestycji każdego klienta. Zmiany mają na celu zwiększyć konkurencyjność firmy oraz umocnić jej pozycję na rynku.

Minęły już 23 lata, od kiedy firma Wiśniowski wyprodukowała swoją pierwszą bramę. Dzisiaj jest największym polskim producentem bram i ogrodzeń. Teraz dodatkowo udowadnia, że jest również firmą innowacyjną i wyznaczającą trendy. W jesienny sezon wchodzi na rynek z nowym wizerunkiem.

Nowa marka - mocna pozycja na rynku

Skąd taka przemiana? Andrzej Wiśniowski, założyciel i właściciel firmy Wiśniowski podkreśla, że nowe logo jest wynikiem działań związanych z odświeżeniem marki. - Działamy na rynku od 1989 roku. Z każdym rokiem unowocześniamy nasze produkty pod względem jakości i technologii produkcji, chcąc iść z duchem czasu postanowiliśmy zmienić nasze logo - wyjaśnia właściciel firmy. - Działanie związane z rebrandingiem jest naturalnym procesem,  wynikającym z dbania o markę i klientów. Chcemy budować bardziej nowoczesny, innowacyjny i dynamiczny wizerunek, adekwatny do wysokiej jakości produktów, które wytwarzamy - dodaje Andrzej Wiśniowski.


Inicjały w koronie

Właściciel firmy nie ukrywa, że są to zmiany dość odważne, ale konieczne. - Jesteśmy firmą, która chce rozwijać ekspansję na rynku krajowym, jak i zagranicznym. W wypłynięciu na szersze wody mają nam pomóc nie tylko innowacyjne produkty, ale także atrakcyjniejsze logo, które zostanie zapamiętane - mówi z przekonaniem Andrzej Wiśniowski.

Logo uległo całkowitej zmianie, poczynając od kolorów, skończywszy na kształcie liter i elementach znajdujących się wokół nazwy marki. Dotychczasowe logo miało kształt kwadratu, utrzymane było w kolorystyce granatowo-białej i zawierało w sobie inicjały AW.

Nowy znak również zawiera inicjały AW, ale tym razem zostały one wkomponowane w kształt korony. Kolor samego sygnetu to srebro, pozostałe barwy, które będą używane w komunikacji typografii to grafit oraz biały. - Mieliśmy mnóstwo pomysłów, wykonaliśmy kilkadziesiąt rysunków przedstawiających koronę. W zmianie wspomogły nas dwie firmy - koncepcję ukoronowania stworzyła warszawska Agencja Reklamowa Aveex, która wyprodukowała również nasz pierwszy spot telewizyjny. Zaprojektowanie nowoczesnego znaku oraz wizerunku brandu powierzyliśmy krakowskiej firmie Papajastudio. Myślę, że nowe logo świetnie odzwierciedla najważniejsze cechy naszych produktów, czyli prestiż i najwyższą jakość - opowiada Anna Wiśniowska, córka właściciela firmy.


Nierozerwalną częścią nowego wizerunku jest claim „ukoronowanie Twojej i inwestycji", który idealnie odzwierciedla działalność firmy. Dlaczego? Firma Wiśniowski od lat tworzy bramy, drzwi i ogrodzenia, które zamykają naszą przestrzeń, kiedy budujemy dom, firmę, osiedle, fabrykę. Dając przy tym poczucie bezpieczeństwa, są zwieńczeniem dzieła, ukoronowaniem inwestycji.

Budowanie wizerunku za pomocą reklamy

Wraz ze zmianą logotypu ruszyła kampania reklamowa. - Komunikację nowego wizerunku zaplanowaliśmy w oparciu o media ogólnopolskie. Wyprodukowaliśmy swoją pierwszą reklamę telewizyjną. Kilkusekundowe billboardy sponsorskie można oglądać, od września do października bieżącego roku,  na antenie TVP1, TVP2, TVN i TVN24 oraz Discovery - informuje Katarzyna Świderska.

Reklama telewizyjna realizowana przez Agencję Reklamową Aveex, została nakręcona w Łomiankach k. Warszawy. Akcja rozgrywa się w plenerze. Młody mężczyzna wraca samochodem do domu. Nie wysiadając z auta, za pomocą pilota otwiera najpierw bramę posesyjną, a później garażową. Przed domem czeka na niego młoda kobieta. - Obraz w prosty i przejrzysty sposób, w kilku sekundach, pokazuje nasze produkty, które dają poczucie komfortu i ułatwiają codzienne życie - wyjaśnia Katarzyna Świderska.


Reklamę telewizyjną wspiera kampania outdoorowa. W 60-ciu miastach na terenie całej Polski pojawiło się ponad 700 tablic, pokazujących bramy i ogrodzenia WIŚNIOWSKI.  Ponadto w całej sieci Google będą pojawiać się graficzne i tekstowe reklamy bram i ogrodzeń WIŚNIOWSKI, widoczne dla milionów użytkowników Internetu. Wkrótce ruszy również nowy serwis internetowy www.wisniowski.pl



Firma WIŚNIOWSKI jest największym polskim producentem wysokiej jakości bram garażowych i przemysłowych oraz systemów ogrodzeniowych. W jej ofercie znajduje się również stolarka aluminiowa. Produkty posiadają certyfikat ISO 9001:2008.

Firma posiada własną sieć sprzedaży zlokalizowaną na terenie całego kraju oraz zagranicą.

Dewizą jest hasło „Innowacja i jakość”. Wysoka jakość produktów i usług, jest dla firmy WIŚNIOWSKI podstawowym celem w dążeniu do utrwalenia opinii zaufanego partnera. Działania firmy zmierzają w kierunku rozwoju technologii i automatyzacji produkcji, co zapewnia utrzymanie jej wysokich standardów. Pełną kontrolę nad produktem gwarantuje własne biuro konstrukcyjne wraz z wydziałami pomocniczymi, gdzie powstaje większość elementów i podzespołów.

Firma WIŚNIOWSKI oferuje szerokie spektrum produktów do obiektów mieszkalnych oraz przemysłowych, a także wsparcie techniczne na różnych etapach realizacji projektu.
W ofercie znajdują się:
  • bramy garażowe i przemysłowe
  • kompleksowe systemy ogrodzeń posesyjnych i przemysłowych
  • panele kratowe
  • drzwi, okna, fasady aluminiowe, stalowe i przeciwpożarowe
Rozwiązania dla wymagających
Bramy, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI są niezawodnym rozwiązaniem do obiektów gdzie liczy się trwałość, wysoka jakość i bezpieczeństwo. Perfekcyjnie zaprojektowane i wykonane, sprawdzają się w każdych warunkach, zapewniając maksymalne zadowolenie użytkowników.

Dostosowane do różnych wymagań
Wielowariantowość wzorów i kolorów, walory estetyczne oraz wysoka funkcjonalność bram, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI pozwala dostosować ofertę do indywidualnych potrzeb Klientów.

Wszystkie produkowane przez firmę WIŚNIOWSKI produkty posiadają wymagane Certyfikaty, Aprobaty i Atesty Higieniczne, m.in. Certyfikat Jakości ISO 9001, Zgodność produktów ze znakiem CE , Aprobatę Techniczną ITB i Atest Higieniczny PZH.

źródło: Wiśniowski