PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2013-06-03
Wiśniowski na IV Kongresie Stolarki Polskiej
W dniach 16 i 17 maja w Bronisławowie odbyła się IV edycja Kongresu Stolarki Polskiej. Jednym z partnerów wydarzenia była firma WIŚNIOWSKI.

WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.
Wielogłowy 153
33-311 Wielogłowy

tel. 18 447 71 11
fax 18 447 71 10
marketing@wisniowski.pl
www.wisniowski.pl

» więcej o firmie

W dniach 16 i 17 maja w Bronisławowie odbyła się IV edycja Kongresu Stolarki Polskiej. W spotkaniu uczestniczyło ponad dwustu gości - przedstawicieli producentów stolarki otworowej. Jednym z partnerów wydarzenia była firma WIŚNIOWSKI.

Już po raz czwarty Kongres zgromadził przedstawicieli wielu firm związanych ze stolarką otworową przedstawicieli władz lokalnych, samorządowych i wojewódzkich, licznych dziennikarzy polskich i zagranicznych. Wspólnie starano się podsumować cały rok w branży, ale także wyznaczyć kolejne cele do zrealizowania. Motywem przewodnim Kongresu była eksportowa działalność polskich firm.


Tegoroczny Kongres został podzielony na trzy bloki tematyczne, w trakcie których poruszano kwestie szans polskich producentów na rynkach zagranicznych, koncepcje działań eksportowych oraz potencjalne zmiany w branży w stolarki polskiej po wejściu w życie zmian legislacyjnych, które nastąpią 1 lipca 2013.

Jednym z uczestników pierwszego panelu dyskusyjnego był największy polski producent bram i systemów ogrodzeniowych Andrzej Wiśniowski, laureat nagrody Orły Polskiej Stolarki w kategorii „Osobowość Roku 1012".


Ogłoszenie wyników plebiscytu, w którym brali udział również internauci, było punktem kulminacyjnym programu Kongresu. Nagrodę w imieniu Andrzeja Wiśniowskiego odebrała Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu w firmie WIŚNIOWSKI.

Pani Katarzyna Świderska była również uczestnikiem drugiego panelu dyskusyjnego, w trakcie którego przedstawiciele firm debatowali o obecnej sytuacji eksportowej swoich przedsiębiorstw, ale również o planach na przyszłość: - Na dzień dzisiejszy eksport stanowi 38% naszej sprzedaży. W 2017 roku to na nim będziemy budować swoją strategię sprzedaży, opierając się  na wiedzy specjalistów w tej dziedzinie - komentowała Katarzyna Świderska.


Drugi dzień Kongresu upływał pod znakiem zmian legislacyjnych o fundamentalnym znaczeniu dla branży: Deklaracji Właściwości Użytkowych oraz dyrektywy unijnej w sprawie energetycznej charakterystyki budynków. Zaproszeni paneliści rozważali konsekwencje tych zmian, opracowywali potencjalne scenariusze dla rynku stolarki w Polsce po zmianach prawnych.

Tegoroczny Kongres można podsumować jako bardzo merytoryczną debatę, która pozwoliła nie tylko wyartykułować pewne problemy obecne w branży, ale przede wszystkim pokazała pełny obraz obecnej sytuacji rynku stolarki otworowej.

źródło: Wiśniowski