PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2014-12-04
Algarve czeka na Partnerów Handlowych Nice
Nice Polska rozstrzygnął coroczny program motywacyjny dla swoich Partnerów Handlowych.

NICE Polska Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 2a
05-800 Pruszków

tel. 22 759 40 00
fax 22 759 40 21
nice@nice.pl
www.nice.pl

» więcej o firmie

W maju przyszłego roku 100 laureatów programu Romantyczny Kraniec Europy będzie miało okazję spędzić 8 niezapomnianych dni w Algarve - portugalskiej krainie, która jeszcze 500 lat temu postrzegana była nie tylko jako koniec Europy, ale także prawdziwy koniec świata.

Wspólny, zagraniczny wyjazd najlepszych Partnerów Handlowych Nice stał się już tradycją. - Programy motywacyjne - wycieczkowe stały się stałym elementem życia naszej firmy. Corocznie staramy się podziękować naszym najlepszym klientom za dotychczasową współpracę, zabierając ich w interesujące miejsce, gdzie nie tylko można wypocząć w luksusowych warunkach, ale także zwiedzić kawałek świata. Priorytetem w działalności Nice są relacje handlowe z siecią sprzedaży, które wyrażają się między innymi poprzez stabilną politykę rabatową, ale przede wszystkim właśnie poprzez premiowanie zaangażowania. Dlatego też co roku staramy się podnosić jakość naszych programów, wyznaczając pewne standardy w branży - zauważa Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

W maju przyszłego roku 100 Partnerów Handlowych Nice będzie miało okazję spędzić 8 niezapomnianych dni w portugalskim Algarve. Południowe wybrzeże Portugalii to ciepłe morze, osłonięty od wiatru brzeg i łagodny klimat przez cały rok, dzięki napływającemu z Afryki ciepłemu powietrzu. To kraina długich piaszczystych plaż, kolorowych klifów, białych domów i malowniczych łodzi rybackich. Kiedy jeszcze ponad 500 lat temu wierzono, że Ziemia jest płaska, Algarve było uważane za prawdziwy koniec świata. Laureaci programu Romantyczny Kraniec Europy będą mieli okazję wypocząć w formule all-inclusive w kompleksie hotelowym należącym do sieci RIU, które gwarantują mnóstwo możliwości spędzania wolnego czasu oraz najszerszą ofertę gastronomiczną w formule all-inclusive. Programy Nice tworzone są dla Partnerów Handlowych, zgodnie z ich oczekiwaniami. Laureaci, którzy preferują aktywny wypoczynek, w przyszłym roku będą mieli okazję zwiedzić najpiękniejsze europejskie miasta. Na trasie Nice pojawią się m.in. Lizbona oraz Sewilla. Nie zabraknie także innych aktywności na granicy survivalu - jedną z atrakcji będzie samochodowe Jeep Safari po regionie Algarve.

Programy motywacyjne organizowane są w Nice Polska już od ponad 10 lat i wpisały się na stałe w politykę firmy. Każdy z programów motywacyjnych jest wyjątkowy. Partnerzy Handlowi Nice mieli już okazję do wspólnej ekspedycji na Saharę, przeprawy barkami przez Francję czy podziwiania futurystycznych krajobrazów Wysp Kanaryjskich. W związku z zaangażowaniem firmy w sport niektóre programy motywacyjne były powiązane z wspólnym kibicowaniem. Dzięki temu laureaci programów mogli wspólnie z Nice oglądać występy Roberta Kubicy, oklaskiwać polskich reprezentantów na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie czy być świadkami historycznego zdobycia tytułu Indywidualnego Mistrza Świata na żużlu przez Tomasza Golloba.





Nice Polska -
należąca do grupy Nice, obecna na polskim rynku od 1996 roku, jest największym na rynku dostawcą inteligentnych i kompleksowych systemów zarządzania automatyką domową oraz producentem segmentowych bram garażowych. Obecnie Nice z obrotami na poziomie ponad 150 mln euro jest obecny na najważniejszych światowych rynkach w ponad 100 krajach na świecie, w Europie Zachodniej i Wschodniej, przez Stany Zjednoczone, Bliski Wschód oraz Afrykę. Na polskim rynku w ofercie Nice Polska dostępne są również produkty elero oraz KINGgates, a w sieciach marketów budowlanych produkty Mhouse i Moovo.


źródło: Nice