Wielu przedsiębiorców uważa, że ciężko pracować należy tylko i wyłącznie dla, i na siebie. Szukają przeróżnych sposobów na rozwój, zwiększenie sprzedaży, kosztowne zabiegi marketingowe. A gdyby tak połączyć siły? Sprawdziły to firmy WIŚNIOWSKI i SOMFY, napędzając się współpracą. O efektach, celach i wspólnej wizji opowiedzieli podczas poniedziałkowej konferencji prasowej.
Łączenie prestiżowych marek jest praktykowane na całym świecie. Daje ono wielowymiarowe, wymierne korzyści. Tak samo jest i w przypadku współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy, o czym mogli się dowiedzieć goście, którzy zebrali się w salonie ekspozycyjnym firmy WIŚNIOWSKI w Sadowej. O sile dwóch marek oraz nowym produkcie opowiadali dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI - Katarzyna Świderska, menedżer grup produktowych bramy garażowe, przemysłowe, stolarka, automatyka - Marcin Strzelec oraz dyrektor zarządzający w Somfy Radosław Borkowski.
Współpraca marki WIŚNIOWSKI i Somfy to przykład najgłębszego co-brandingu zwanego: complementary competence co-branding. Ich wspólna wizja, aby tworzyć produkty zapewniające bezpieczeństwo i komfort, a zarazem łatwość obsługi, zaowocowała powstaniem nowej jakości w kategorii napędów obsługujących bramy garażowe. Stworzony wspólnie napęd METRO to połączenie sprawdzonej technologii Somfy z wyjątkową obudową, opracowaną zgodnie ze standardami stylistycznymi marki WIŚNIOWSKI. To produkt o wyjątkowych parametrach technicznych, zamknięty w niebanalnej, ponadczasowej obudowie.
Nie powstałby tak wyjątkowy produkt, gdyby nie współpraca dwóch marek, które jakość stawiają na pierwszym miejscu - WIŚNIOWSKI i Somfy. Razem tworzą partnerstwo idealne, oparte na wspólnym celu. Jest nim przede wszystkim dostarczanie klientom inteligentnych rozwiązań, których oczekują, odznaczających się niezawodnością, trwałością i bezkompromisową jakością. Poznaj METRO.
- Dzięki co-brandingowi z firmą Somfy, oferujemy naszym klientom nową wartość - automatyczne bramy garażowe wyposażone w napęd METRO o najlepszych parametrach technicznych oraz ponadczasowych walorach estetycznych. Wspólnie z firmą Somfy możemy popularyzować rozwiązania z zakresu automatycznych bram garażowych oraz technologii inteligentnych, rozszerzając krąg odbiorców, wzbogacając wizerunek i budując głębsze relacje odbiorcy z marką - mówi Marcin Strzelec Menedżer Grup Produktowych Bramy Garażowe, Przemysłowe, Stolarka, Automatyka
- Jako światowy lider w zakresie automatyki i
systemów sterowania realizujemy innowacyjne projekty, często wyprzedzając
najśmielsze oczekiwania naszych klientów. Efekt naszej współpracy z firmą
WIŚNIOWSKI, czyli napęd METRO, będzie na pewno przełomem w branży, nie tylko ze
względu na precyzyjną konfigurację układu napędowego i uniwersalną stylistykę,
ale przede wszystkim na sam fakt synergii dwóch silnych marek - podsumowuje
Radosław Borkowski, Dyrektor Zarządzający w Somfy Sp. z o.o.
źródło: Wiśniowski