Ta, jedna z najbardziej prestiżowych nagród na polskim rynku budowlanym, tym razem trafiła do nich za pierwszą w branży, skuteczną akcję co-brandingową.
Miesięcznik Builder od 2009 r. organizuje konkurs, w którym nagradza m.in. realizacje budowlane, w których zastosowano nowoczesne rozwiązania architektoniczne, konstrukcyjne, materiałowe i technologiczne. Nagroda przyznawana jest co roku przez redakcję miesięcznika, Kapitułę Konkursu składającą się z przedstawicieli Rady Programowej i Naukowej, wiodących Uczelni Technicznych i czołowych Organizacji Branżowych.
W tym roku miała miejsce sytuacja bez precedensu. Równolegle zostały wyróżnione dwie firmy - WIŚNIOWSKI i Somfy - za owocną współpracę, która jest przykładem najgłębszego co-brandingu zwanego: complementary competence co-branding.
„Łączenie prestiżowych marek jest praktykowane na całym świecie. Daje ono wielowymiarowe, wymierne korzyści. Tak samo jest i w przypadku współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy. Cieszy nas to, że uznanie Kapituły zdobył nasz wyjątkowy i pionierski na rynku polskim projekt. Jest to potwierdzeniem, że jako lider rynku, wyznaczamy właściwy kierunek jego rozwoju" - mówi Marcin Strzelec- Menedżer Grupy Produktowej Bramy Garażowe, Przemysłowe, Stolarka, Automatyka w firmie WIŚNIOWSKI.
Wspólna wizja obu firm, aby tworzyć produkty zapewniające bezpieczeństwo i komfort, a zarazem łatwość obsługi, zaowocowała powstaniem nowej jakości w kategorii napędów obsługujących bramy garażowe- napędu METRO. Jest on połączeniem sprawdzonej technologii Somfy z wyjątkową obudową, opracowaną zgodnie ze standardami stylistycznymi marki WIŚNIOWSKI. To produkt łączący w sobie wyjątkowe parametry techniczne oraz ponadczasową obudowę. 8 grudnia 2016 roku podczas uroczystej gali statuetkę w imieniu firmy WIŚNIOWSKI odebrał Marcin Strzelec.
„Dziękujemy za nagrodzenie efektu naszej współpracy, czyli napędu METRO, który jest przełomem w naszej branży, nie tylko ze względu na precyzyjną konfigurację układu napędowego i uniwersalną stylistykę, ale przede wszystkim na sam fakt synergii dwóch silnych marek. Jest to dla nas duże wyróżnienie, które napędza do realizacji kolejnych nowatorskich projektów."- Radosław Borkowski - Dyrektor Zarządzający w Somfy Sp. z o.o.
źródło: Wiśniowski