Akcja „Spełnij Marzenie o Bezpieczeństwie" organizowana przez firmę WIŚNIOWSKI zakończyła się pełnym sukcesem. Podopieczni Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Tęcza mogą już cieszyć się bezpiecznym otoczeniem. We wtorek, 9 maja, na terenie placówki odbył się uroczysty odbiór nagrody.
„Spełnij marzenie o bezpieczeństwie" to akcja firmy WIŚNIOWSKI, do której zaproszono placówki z całej Polski. Ich wychowankowie wraz ze swoimi opiekunami przygotowali prace plastyczne i literackie, a także filmy obrazujące, czym dla nich jest bezpieczeństwo i dlaczego to właśnie ich placówka powinna zostać nagrodzona. Wychowankowie Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Kutnie, dzięki swojej kreatywności i wspólnej pracy, zostali laureatami nagrody głównej. Za sprawą firmy WIŚNIOWSKI i jej partnera handlowego firmy HILAK z Tomaszowa Mazowieckiego placówka może pochwalić się nowym ogrodzeniem z dwoma bramami wjazdowymi i furtką. We wtorek, 9 maja przedstawiciele firmy WIŚNIOWSKI odwiedzili podopiecznych POW Tęcza Kutnie, by dokonać odbioru nagrody. Dyrekcja placówki, pracownicy i dzieci przyjęli gości niezwykle ciepło, przekazując na ręce prezes Krystyny Baran własnoręcznie wykonane upominki.
- Chcieliśmy choć w części wpłynąć na poprawę sytuacji dzieci w domach dziecka i wesprzeć ośrodki opiekuńcze w spełnianiu ich najważniejszej misji, jaką jest zapewnienie podopiecznym bezpiecznego dzieciństwa. Bezpieczeństwo to jedna z kluczowych dewiz wpisanych w działalność firmy. Jako największy polski producent bram, drzwi i ogrodzeń codziennie zapewniamy bezpieczeństwo w milionach domów w całej Europie - mówi Krystyna Baran, prezes zarządu firmy WIŚNIOWSKI. - Dziękujemy naszemu partnerowi handlowemu firmie HILAK z Tomaszowa Mazowieckiego, który bezpłatnie, w ramach działań charytatywnych, dokonał demontażu starego ogrodzenia oraz montażu nowego. Cieszymy się, że nasi partnerzy tak chętnie włączyli się w akcję, wspierając lokalną społeczność - dodaje.
Szczególne podziękowania należą się też klientom firmy WIŚNIOWSKI, którzy wzięli udział w akcji i zakupili produkty objęte promocją. To dzięki ich wsparciu udało się spełnić marzenie o bezpieczeństwie dzieci w 11 placówkach w Polsce.
źródło: Wiśniowski