Ponad 500 m2 ekspozycji, tysiące odwiedzających, trzy złote medale za innowacyjność i setki owocnych rozmów o rozwoju polskiej branży budowlanej. Tak tegoroczne targi BUDMA podsumować może marka WIŚNIOWSKI, która w halach MTP wywołała nie lada poruszenie...
Międzynarodowe Targi Poznańskie BUDMA to największe i najbardziej wymagające wydarzenie wystawiennicze branży budowlanej w Polsce. Podczas tegorocznej BUDMY zaprezentowało się prawie 1000 firm, a ich stoiska odwiedziło niemal 46 tysięcy osób. Wśród nich swoją obecność mocno zaakcentowała firma WIŚNIOWSKI, która przygotowała szereg innowacyjnych rozwiązań, nowości produktowe i ekspozycję na miarę branżowego lidera.
Najwyższe laury
Ponad 500 m2 przestrzeni zaaranżowanej tak, by wyeksponować funkcjonalność i design produktów oraz pokazać kompleksowość oferty. Producent bram, drzwi i ogrodzeń przygotował specjalne strefy dedykowane architektom, zwolennikom dobrego design i miłośnikom inteligentnych technologii, a także tym, szukającym rozwiązań na miarę wymagającego rynku przemysłowego. Wszystko w sposób sprzyjający rozmowom, przystępny dla klientów, partnerów biznesowych i ekspertów branżowych. Pomysłowość projektantów i nowoczesne podejście do ekspozycji docenili organizatorzy targów. Kapituła MTP przyznała marce WIŚNIOWSKI statuetkę Acanthus Aureus za najlepsze stoisko wystawiennicze.
Wśród prezentowanych produktów nie mogło zabraknąć zdobywców Złotych Medali MTP, które kapituła konkursowa przyznała jeszcze przed rozpoczęciem targów. Głównymi kryteriami decydującymi o zwycięstwie były: innowacyjność, wysokiej jakości materiały i bardzo dobre parametry produktów. Marka WIŚNIOWSKI zaskoczyła jurorów aż trzykrotnie, zdobywając najwyższe laury za:
1. Bramę UniPro RenoSystem, której specjalna konstrukcja pozwala na montaż bramy segmentowej w otworze garażu bez względu na warunki zabudowy, nawet w przypadku, gdy w obiekcie nie są zachowane podstawowe parametry techniczne.
2. Drzwi aluminiowe CREO, czyli idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie oryginalność i nieograniczone możliwości w doborze rozwiązań, dopasowanych do własnej wizji domu oraz bardzo dobre parametry.
3. Ideę smartCONNECTED, która pozwala sterować zdalnie bramami wjazdowymi i garażowymi, furtką, drzwiami wejściowymi i tarasowymi marki WIŚNIOWSKI z każdego zakątka globu.
Nowe podejście do projektowania
Stoisko marki WIŚNIOWSKI przykuwało wzrok i zachęcało do odwiedzin nie tylko ze względu na wyjątkową ekspozycję. Partnerzy handlowi marki podczas targów mogli skorzystać ze szkoleń, zaś media - wziąć udział w unikatowej konferencji prezentującej kolekcję Home Inclusive 2.0. To nowa generacja stworzonej w 2014 roku kolekcji bram, drzwi i ogrodzeń w jednym designie. Nowoczesne podejście do projektowania zorientowanego na spójność przestrzeni użytkowej tym razem zyskało nowe możliwości wzornicze. Niebanalną rolę w tej kolekcji odgrywa kolor. Marka WIŚNIOWSKI stworzyła paletę nowych 16 barw strukturalnych, które dzięki efektowi trójwymiarowości, nadają głębię wykończenia. Konferencję poprowadził dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor, specjalista od zwiększania sprzedaży, psychologii koloru i visual merchandisingu. W kontekście nowej odsłony kolekcji Home Inclusive opowiedział o znaczeniu designu i tym, jaką rolę w naszych wyborach konsumenckich odgrywa kolor.
Zapraszamy również
do obejrzenia wirtualnego spaceru po stoisku
marki WIŚNIOWSKI - https://www.wisniowski.pl/wirtualny-spacer/2018-budma/
źródło: Wiśniowski