PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2019-04-01
Rusza Nice 1. Liga Żużlowa
To kolejny rok przygody Nice ze sponsoringiem tytularnym zaplecza Ekstraligi. Podobnie jak w poprzednich latach Nice zamierza wykorzystać porozumienie z Polskim Związkiem ...

NICE Polska Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 2a
05-800 Pruszków

tel. 22 759 40 00
fax 22 759 40 21
nice@nice.pl
www.nice.pl

» więcej o firmie

W miniony weekend rozpoczął się szósty sezon Nice 1. Ligi Żużlowej. To kolejny rok przygody Nice ze sponsoringiem tytularnym zaplecza Ekstraligi. Podobnie jak w poprzednich latach Nice zamierza wykorzystać porozumienie z Polskim Związkiem Motorowym w maksymalnym stopniu.

Jak stare, dobre małżeństwo...

- Jesteśmy jak stare, dobre małżeństwo. Co roku podpisujemy nowe porozumienie z Polskim Związkiem Motorowym i w ten sposób jesteśmy już przykładem jednego z najdłuższych sponsoringów tytularnych rozgrywek sportowych w Polsce - zauważył w czasie ostatniej konferencji prasowej Adam Krużyński, Dyrektor Sprzedaży w grupie Nice, wieloletni Dyrektor Zarządzający Nice Polska, który jest jednym z głównych twórców Nice 1. Ligi Żużlowej.

- Ale w związku o tak długim stażu, to chyba ważniejsze po takim czasie są już owoce jego konsumpcji, czyli dzieci, prawda panie Adamie? - dopowiedział Wojciech Jankowski, Business Development Manager w Nice Polska. - Faktycznie przez te lata udało nam się wspólnie z PZM przeprowadzić wiele rewolucyjnych projektów związanych z ligą. Wykonaliśmy mnóstwo dobrej pracy dla promocji dyscypliny i wspólnie wychowujemy gromadkę „dzieciaków" - dodał Krużyński.

Podobnie jak w ubiegłym roku rozgrywki Nice 1. Ligi Żużlowej będą transmitowane na żywo na antenie sportowych kanałów Polsatu oraz w telewizji Eleven Sports. Jeden wybrany mecz z każdej kolejki będzie rozgrywany zawsze w sobotę (transmisja w Eleven Sports), drugi w niedzielę (transmisja na antenie Polsatu Sportu). W ubiegłym roku najciekawsze mecze były obserwowane na żywo przez ponad 200 tys. widzów! Transmisję z finału obie telewizje przeprowadziły równolegle! Dzisiaj nikt już nie wyobraża sobie zaplecza Ekstraligi bez transmisji telewizyjnych, co jeszcze 6 lat temu, przed erą Nice, było przecież standardem...

Na podstawie umowy sponsorskiej Nice zyskał spore możliwości reklamowe. Logotypy Nice będą widoczne na wszystkich siedmiu stadionach - na bandach reklamowych, koziołkach reklamowych czy wewnątrz toru na wielkoformatowych infieldach. Oprócz tego branding sponsora znajdzie się także we wszystkich materiałach drukowanych związanych z rozgrywkami ligowymi oraz w transmisjach telewizyjnych. Wszyscy zawodnicy startujący w rozgrywkach zobligowani są do umieszczenia logotypu sponsora tytularnego na swoich kombinezonach.

Po owocach ich poznacie

Transmisje telewizyjne to nie jedyne owoce zaangażowania Nice w profesjonalizację pierwszej ligi żużlowej. Od 2015 roku regularnie odbywają się Indywidualne Mistrzostwa Nice 1. Ligi Żużlowej (obecnie nazywane Pucharem Nice 1. Ligi Żużlowej). W ubiegłym roku, po pasjonującym widowisku w Gdańsku, najlepszym zawodnikiem okazał się Duńczyk, Mikkel Michelsen. W tym roku transmisję z zawodów przeprowadzi Polsat Sport i będą one stanowiły zwieńczenie sezonu. Tegoroczna edycja odbędzie się we wrześniu na torze w Gnieźnie.

Nice nie zapomina o najmłodszych zawodnikach. Kolejny rok z rzędu w trakcie sezonu odbędą się zmagania w ramach cyklu Nice Cup. W tym roku zawody będą rozgrywane w formule międzynarodowej. Oprócz największych talentów z Polski, w zawodach zobaczymy także zawodników z Rosji, Ukrainy, Łotwy, Niemiec oraz Danii. W celu zapewnienia równych szans na starcie, zawodnicy przed rozpoczęciem treningu biorą udział w losowaniu silników podstawionych przez organizatora. Każdy z nich otrzymuje także bezpłatnie oponę.

W tym roku po raz pierwszy odbędą się również Mistrzostwa Polski Par Nice 1 LŻ. W zmaganiach, których areną będzie Ostrów Wielkopolski, zobaczymy siedem najlepszych duetów z Nice 1 LŻ.

Frekwencja w setkach tysięcy

Rozgrywki cieszą się w dalszym ciągu rosnącym zainteresowaniem ze strony kibiców. Rozwój infrastruktury jest jednym z najważniejszych znaków profesjonalizacji Nice 1 LŻ. Najlepszą wizytówką jest nowy obiekt w Łodzi, który przeznaczony jest wyłącznie do wyścigów żużlowych oraz pozwala na organizację imprez dla 10 tys. kibiców.

Nice systematycznie, każdego tygodnia zaprasza swoich Partnerów Handlowych oraz instalatorów na mecze. Strefy VIP na poszczególnych stadionach to dzisiaj już prestiżowe miejsca, które pozwalają nie tylko na przeżywanie emocji sportowych, ale także na spotkanie lokalnych władz, celebrytów czy przedsiębiorców.

Rozgrywki Nice 1. Ligi Żużlowej ruszają w najbliższy weekend. Już w sobotę, na inaugurację, Orzeł Łódź podejmuje drużynę beniaminka z Ostrowa Wielkopolskiego. Drużynowy mistrz Nice 1 LŻ, którego poznamy we wrześniu, wywalczy sobie prawo startu w kolejnym sezonie w Ekstralidze.



O Nice Polska

Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.

Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.

Nice group

Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest światowym liderem w zakresie Home Automation, Home Security i Smart Home mającym szeroką ofertę zintegrowanych rozwiązań automatyki do bram, bram garażowych, rolet, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i home security dla domu i przemysłu. Grupa Nice realizuje strategię rozwoju i światowej ekspansji na nowe rynki i obszary działalności w celu rozszerzenia gamy konfigurowalnych, przyjaznych dla użytkownika systemów. Jednocześnie firma wzmacnia swoją markę konkurując na coraz to nowych segmentach rynku. Nice eksportuje swoje produkty, charakteryzujące się innowacyjnością technologiczną i nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, realizując za granicą ponad 90% skonsolidowanych dochodów Grupy, równych 325 milionom euro w 2017 r.

 

źródło: Nice