Trójka reprezentantów Wybrzeża Gdańska wzięła udział w konkursie sponsora tytularnego ligi, firmy Nice, który odbył się w sklepie Leroy Merlin w Gdańsku. Największymi umiejętnościami montażowymi w wirtualnym świecie wykazał się krajowy lider drużyny, Krystian Pieszczek.
Zawodnicy wzięli udział w konkursie, który polegał na jak najszybszym zamontowaniu siłownika NiceHome Filo w technologii Virtual Reality. - Pod koniec marca zadebiutowaliśmy w sklepach Leroy Merlin z nową marką napędów z rodziny NiceHome. W swojej działalności wykorzystujemy nowoczesne technologie wsparcia sprzedaży. Zaprojektowaliśmy zaawansowaną grę komputerową w technologii 3D, która dostępna jest już w polskiej wersji językowej - mówi Wojciech Jankowski, Business Development Manager w Nice Polska. - Zadaniem gracza w wirtualnym świecie jest podążanie za instrukcjami robota i poprawne zainstalowanie napędu do bramy przesuwnej. Całość odbywa się w ogrodzie, przed domem, gdzie gracz ma do dyspozycji stół montażowym z wszystkimi wymaganymi elementami instalacyjnymi - dodaje Jankowski.
W miniony piątek (26.04.2019 r.) swoich sił w wirtualnym świecie NiceHome spróbowali zawodnicy Wybrzeża Gdańsk, którzy startują w tym roku w rozgrywkach Nice 1. Ligi Żużlowej. Do rywalizacji przystąpili Krystian Pieszczek, Karol Żupiński oraz Jacob Thorssell. Wszyscy zawodnicy udanie zainstalowali siłownik i zrobili to w zbliżonym czasie. Najszybszy okazał się Krystian Pieszczek, który zamontował NiceHome Filo w czasie 7 minut i 20 sekund. Wolniejszy o 8 sekund był Karol Żupinski, a czas gorszy o 12 sekund od Pieszczka uzyskał Thorssell. Zwycięzca otrzymał w nagrodę od Nice zestaw tarczek sprzęgłowych. Pieszczek postanowił je jednak rozdzielić solidarnie pomiędzy kolegów, którzy uzyskali bardzo podobne wyniki. Podobna rywalizacja planowana jest na 10.05.2019 r. (piątek) w Tarnowie. W lokalnym sklepie Leroy Merlin do rywalizacji przystąpią żużlowcy miejscowej Unii: Mateusz Cierniak oraz Artur Czaja.
Innym narzędziem wsparcia sprzedaży produktów z rodziny NiceHome jest
nowa aplikacja NiceHome Assistant AR, która wykorzystuje wszystkie zalety
technologii rozszerzonej rzeczywistości. Bezpłatna aplikacja w polskiej wersji
językowej jest już dostępna w sklepach (dostępne są wersje na smartfony z
systemem operacyjnym Android oraz iOS) i stanowi duże ułatwienie techniczne dla
wszystkich użytkowników siłownika NiceHome Filo. Aby skorzystać z aplikacji,
smartfon musi być kompatybilny z technologią rozszerzonej rzeczywistości. Po
zainstalowaniu aplikacji wystarczy skierować swój smartfon na miejsce w
ogrodzeniu, w którym ma zostać zamontowana brama. Aplikacja mapuje przestrzeń i
osadza w żądanym miejscu bramę. Użytkownik informowany jest, krok po kroku,
jakie czynności ma wykonać, aby poprawnie zainstalować napęd Filo do bramy
przesuwnej. W najbliższej przyszłości wszystkie kartony z siłownikiem Filo
zostaną wyposażone w specjalny QR kod, który od razu przekieruje użytkownika do
odpowiedniej aplikacji.
Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.
Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.
Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest światowym liderem w zakresie Home Automation, Home Security i Smart Home mającym szeroką ofertę zintegrowanych rozwiązań automatyki do bram, bram garażowych, rolet, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i home security dla domu i przemysłu. Grupa Nice realizuje strategię rozwoju i światowej ekspansji na nowe rynki i obszary działalności w celu rozszerzenia gamy konfigurowalnych, przyjaznych dla użytkownika systemów. Jednocześnie firma wzmacnia swoją markę konkurując na coraz to nowych segmentach rynku. Nice eksportuje swoje produkty, charakteryzujące się innowacyjnością technologiczną i nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, realizując za granicą ponad 90% skonsolidowanych dochodów Grupy, równych 325 milionom euro w 2017 r.