W miniony piątek kibice na Kujawach i Pomorzu emocjonowali się starciem drużyn żużlowych Get Well Toruń oraz MrGarden GKM Grudziądz. Rywalizacja, w której ostatecznie minimalnie lepsi okazali się goście z Grudziądza, trwała do ostatniego biegu. Obie drużyny, poza niesamowitą wolą walki, połączył także Nice, który jako wspólny sponsor obu klubów, przeprowadził w ten weekend wiele akcji promocyjnych w obu miastach.
Wszystko rozpoczęło się w czwartek (27.06.2019) w sklepie Castorama w Grudziądzu. W godzinach wieczornych, z inicjatywy Nice, odbyło się spotkanie z zawodnikami z Grudziądza. Na pytania kibiców przez blisko godzinę odpowiadali Antonio Lindbaeck, Marcin Turowski oraz Kamil Wieczorek. Licznie zgromadzeni kibice byli także świadkami niezwykłej próby. Zawodnicy wzięli udział w specjalnym konkursie - ich zadaniem było jak najszybsze wczytanie pilota MT4 do centrali sterującej. Lindbaeck stanął przed bramą skrzydłową i siłownikiem z rodziny Moovo XW4, a juniorzy mieli za zadanie zaprogramować nadajnik do centrali Moovo LN432. Uczestnicy konkursu wykazali się zupełnie innym podejściem. - Antonio Lindbaeck rozpoczął od czytania instrukcji, ale po krótkiej chwili zupełnie zmienił swoje podejście. Wyciągnął z kieszeni smartfona i zaczął szukać materiałów video w Internecie. Bardzo szybko trafił na właściwy video tutorial, który poprowadził go krok po kroku, jak zaprogramować pilota. Co ciekawe, był on na tyle intuicyjny, że Szwed zrozumiał wszystko po polsku - mówi Wojciech Jankowski, Business Development Manager w Nice Polska. - Z kolei Turowski i Wieczorek pozostali wierni tradycyjnym metodom i całkowicie polegali na instrukcji obsługi. W obu przypadkach zadanie wykonano poprawnie, a to było przecież najważniejsze - dodaje Jankowski. Wszyscy zawodnicy otrzymali nagrody niespodzianki w postaci akcesoriów do motocykli.
W dniu meczu derbowego (piątek) reprezentanci Nice przeprowadzili akcję promocyjną w sklepie Leroy Merlin w Toruniu. Przez cały dzień promowane były rozwiązania z rodziny NiceHome. Każdy z zainteresowanych miał okazję do spróbowania swoich sił w montażu siłownika Filo w wirtualnym świecie. Wystarczyło tylko założyć specjalny plecak na plecy, okulary 3D na oczy, a także wziąć do ręki dwa kontrolery. Z tej możliwości skorzystali m.in. trener młodzieży MrGarden GKM Grudziądz, Robert Kościecha, a także Mariusz Puszakowski - były zawodnik NiceRacing Team, a obecnie manager Krzysztofa Buczkowskiego. Z kolei w konkursie na jak najszybszy montaż siłownika w wirtualnej rzeczywistości udział wzięli juniorzy drużyny Get Well Toruń: Aleks Rydlewski i Jakub Janik. Minimalnie szybszy okazał się ten drugi, który w nagrodę otrzymał zestaw tarczek sprzęgłowych. Podobne konkursy przeprowadzono wcześniej w innych miastach dla żużlowców startujących w rozgrywkach Nice 1 Ligi Żużlowej.
W godzinach wieczornych stoisko promocyjne Nice zlokalizowane zostało w miasteczku kibica przed MotoAreną. Kibice pytali przede wszystkim o ekonomiczne rozwiązania z zakresu automatyzacji bram wjazdowych. Wiele pytań dotyczyło również możliwości integracji z pozostałymi elementami inteligentnego domu.
W sobotę kontynuowana była akcja promocyjna w sklepie Castorama w Grudziądzu. Przed sklepem przeprowadzono prezentacje oraz pokazy, a także szkolenia produktowe dla pracowników działu technicznego. - Przez 3 dni próbowaliśmy udowodnić, że produkty dostępne w marketach budowlanych są wyjątkowo proste w instalacji. Jeśli Antonio Lindbaeck, korzystając z naszych materiałów wsparcia, nie miał większych problemów z przejściem przez fazę programowania, to znaczy, że konfiguracja siłowników z rodziny Moovo jest naprawdę intuicyjna - mówi Dariusz Wróblewski, Product Manager DIY w Nice Polska.
Nice Polska oferuje
wiele narzędzi wsparcia, począwszy od intuicyjnych instrukcji poprzez aplikacje
mobilne, kończąc na dostępnej w dni robocze technicznej infolinii. Na półkach w
sklepach Castorama można także znaleźć linię automatyki premium - Moovo
Professional. Wszystkie produkty z segmentu DIY przeznczone są do samodzielnego
montażu.
Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.
Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.
Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest światowym liderem w zakresie Home Automation, Home Security i Smart Home mającym szeroką ofertę zintegrowanych rozwiązań automatyki do bram, bram garażowych, rolet, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i home security dla domu i przemysłu. Grupa Nice realizuje strategię rozwoju i światowej ekspansji na nowe rynki i obszary działalności w celu rozszerzenia gamy konfigurowalnych, przyjaznych dla użytkownika systemów. Jednocześnie firma wzmacnia swoją markę konkurując na coraz to nowych segmentach rynku. Nice eksportuje swoje produkty, charakteryzujące się innowacyjnością technologiczną i nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, realizując za granicą ponad 90% skonsolidowanych dochodów Grupy, równych 325 milionom euro w 2017 r.