Aukcje wspierające młodych zawodników
Co roku kluby Nice 1 Ligi Żużlowej, za pośrednictwem
sponsora tytularnego ligi firmy Nice, organizują licytacje gadżetów, z których
dochody przekazywane są na cele istotne dla środowiska żużlowego.
W ostatnim czasie była to m.in. rehabilitacja Tomasza Golloba, Witalija
Biełousowa oraz Adriana Woźniaka. W tym roku zebrane środki przeznaczone
zostaną dla najmłodszych zawodników, którzy dopiero rozpoczynają karierę.
Młodzi sportowcy startujący w turniejach Nice Cup otrzymają akcesoria do
motocykli. W aukcjach, które zakończyły się do tej pory, zebrano łącznie 1700
zł.
Wśród przedmiotów przekazanych w tym roku na licytację, do najciekawszych propozycji należą przede wszystkim medal za wicemistrzostwo Nice 1 Ligi Żużlowej z sezonu 2016 dla drużyny Orła Łódź czy mistrzowska patera za wygranie ligi zdobyta przez SpeedCar Motor Lublin. Na licytacjach jak zwykle nie zabrakło ciekawych plastronów, które przekazał promotor cyklu SEC, firma One Sport. Sponsor rozgrywek, firma Nice, wystawiła unikatowe bluzy oraz koszulki z podpisami 20 najlepszych zawodników minionego 5-lecia Nice 1 Ligi Żużlowej. Przypominamy, że w marcu w Nadarzynie odbyła się wielka gala, w trakcie której zawodnikiem 5-lecia ligi został Norbert Kościuch. Wyprzedził on minimalnie Hansa Andersena oraz Maksima Bogdanovsa.
Aukcje potrwają do końca lipca br. Wszystkie wystawione pozycje można znaleźć pod linkiem: https://allegro.pl/uzytkownik/wts_warszawa. W najbliższych dniach na licytacji znajdą się jeszcze koszulki piłkarskie z autografami zawodników.
Największą inwencją po raz kolejny wykazał się klub Orzeł Łódź, który w ubiegłym roku przekazał na aukcje płytę CD z hymnem klubowym w wersji karaoke. W tym roku najciekawiej prezentuje się... oryginalna paczka kawy ziarnistej kibica Orła Łódź.
W ciągu ostatnich 5-ciu lat w trakcie corocznych licytacji drużyny Nice 1 Ligi Żużlowej zebrały łącznie blisko 35 tys. zł.
Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.
Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.
Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest światowym liderem w zakresie Home Automation, Home Security i Smart Home mającym szeroką ofertę zintegrowanych rozwiązań automatyki do bram, bram garażowych, rolet, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i home security dla domu i przemysłu. Grupa Nice realizuje strategię rozwoju i światowej ekspansji na nowe rynki i obszary działalności w celu rozszerzenia gamy konfigurowalnych, przyjaznych dla użytkownika systemów. Jednocześnie firma wzmacnia swoją markę konkurując na coraz to nowych segmentach rynku. Nice eksportuje swoje produkty, charakteryzujące się innowacyjnością technologiczną i nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, realizując za granicą ponad 90% skonsolidowanych dochodów Grupy, równych 325 milionom euro w 2017 r.