Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje". Pierwszy odcinek dostępny jest już na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie projektu: www.salonowerewolucje.pl.
Premierowy odcinek „Salonowych Rewolucji" można już obejrzeć na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI oraz poniżej. Prezentuje on metamorfozę sklepu ARTEX z Chełma, dzięki której firma założona w latach 90 przeobraziła się w salon sprzedażowy przyszłości. Nowa przestrzeń daje klientom to, czego nie może dać internet czy katalog sprzedażowy: możliwość doświadczania.
- Salon sprzedażowy to nie muzeum, przestrzeń ekspozycyjna ma żyć. Aby ośmielić klientów, zastosowaliśmy innowacyjną technikę komunikacji produktowej: na produktach lub w ich pobliżu zamieszczone zostały informacje nie tylko o kluczowych cechach, np. „JESTEM SMART", ale także polecenia zachęcające do interakcji, takie jak: „DOTKNIJ MNIE", czy „OTWÓRZ" - mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor i ekspert marki WIŚNIOWSKI. - Dla klientów ważne jest doświadczanie produktów, bo przecież kupujemy zmysłami - wzrokiem, dotykiem, węchem... - tłumaczy Borowiński.
Autorska koncepcja komunikacji produktowej zastosowana w ramach projektu Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI zachęca klienta do odwiedzenia salonu - by mógł dotknąć, włączyć, otworzyć, przesunąć, zobaczyć i przetestować.
WIŚNIOWSKI Concept - serce projektu
Marka WIŚNIOWSKI w ramach projekt Salonowe Rewolucje stworzyła unikalny sposób myślenia o produktach: o tym, jak je właściwie prezentować i sprzedawać. Najważniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept, którego ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego portfolio produktowego w punktach handlowych. To przestrzeń prezentująca bramy, okna, drzwi oraz ogrodzenia w oparciu o design systemu Home Inclusive z użyciem technologii smartCONNECTED. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań, które realizują koncepcję „smart domu" dzięki możliwości sterowania telefonem lub tabletem.
Jak przeobraził się salon ARTEX - bohater pierwszego odcinka
W wyniku rewolucji wnętrze salonu ARTEX zostało uporządkowane, podzielone według grup produktowych i wyodrębniono w nim dwie części: strefę sprzedaży i strefę konceptu. Dzięki temu klienci oglądający ekspozycję nie spotykają się z tymi, którzy składają zamówienia - to zapewnia obu tym grupom komfort i spokój. Ponadto, zgodnie z innowacyjną koncepcją komunikacji produktowej marki WIŚNIOWSKI, goście salonu mogą tu wszystkiego dotknąć, wypróbować i są o tym skutecznie poinformowani. Całości dopełnia profesjonalnie użyte światła i stonowane kolory - produkty są eksponowane na tle delikatnych szarości, które nie męczą wzroku i budują przyjazny klimat.
Salonowe Rewolucje - współpraca z ekspertami
Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim - ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI.
Kolejne odcinki programu „Salonowe Rewolucje" będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI. Pierwszy odcinek jest już dostępny:
Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje:
Wiśniowski - Czołowy polski producent
bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z
30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum
technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe
doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do
powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą.
źródło: Wiśniowski