W piątek 6 marca na stoisku firm Nice i Verdon odbyła się specjalna konferencja prasowa, na której zaprezentowano kilka nowości produktowych, a przede wszystkim Spy Hi-Speed - najnowsze i najszybsze na polskim rynku siłowniki do automatyzacji bram garażowych, gamę silników elero RolMotion współpracujących z różnego rodzaju roletami, a także polską wersję elero centero Home na tablet.
Nowa rodziny silników elero RolMotion, daje możliwość profesjonalnej automatyzacji większości domowych osłon. Silniki elero RolMotion zostały wyposażone w miękki, ultracichy hamulec oraz funkcję rozpoznawania przeszkód. W celu poniesienia komfortu użytkowania silniki posiadają dodatkowa dyskretną prędkość, wyzwalaną ręcznie lub za pomocą automatycznych funkcji czasowych. Praca tych silników jest prawie bezszelestna. Silniki RolMotion posiadają wbudowany dwukierunkowy system radiowy ProLine-868, zapewniający niezawodne odbieranie, przetwarzanie i dalsze przesyłanie sygnałów dzięki funkcji routingowej. Użytkownik otrzymuje na bieżąco informacje zwrotne i ma pewność, że polecenia zostały wykonane prawidłowo, a roleta lub osłona przeciwsłoneczna znajduje się w żądanym położeniu.
Zaprezentowano także jeden z najszybszych na polskim rynku napędów do bram garażowych Nice Spy Hi-Speed, który zainstalowany był na segmentowej bramie garażowej Nice. Silnik współpracował z modułem IT4WIFI.
Zwiedzający mogli również zobaczyć polską wersję zestawu do zarządzania automatyką budynkową od Nice - elero Centero Home wraz z aplikacją na tablety i smartfony. Elero Centero Home pozwala na tworzenie scenariuszy, które sprawiają, że nasz dom reaguje w określonych porach na nasze codzienne zwyczaje. Jeśli codziennie wychodzimy o podobnej porze z domu do pracy, to mamy możliwość stworzenia sekwencji zdarzeń, w której o określonej porze wyłączane w domu są wszystkie światła, zamykane są wszystkie bramy i osłony oraz uzbrojony zostaje system alarmowy. System w całości obsługiwany jest za pośrednictwem przyjaznej użytkownikowi aplikacji mobilnej dostępnej całkowicie bezpłatnie.
Oprócz tego na stoisku obejrzeć można było również inne produkty z zakresu automatyki osłonowej, jak automatyzację pergoli, screenów i żaluzji za pomocą silników elero, oraz automatyzację bram wjazdowych dzięki silnikom Nice+, dającą możliwość zintegrowanego zarządzania za pomocą aplikacji MyNice Welcome.
Nice i Verdon kolejny rok z Wilkami Krosno
Nice Polska od lat pozostaje aktywna w dziedzinie sponsoringu sportowego ze szczególnym uwzględnieniem żużla. Dlatego konferencja prasowa zorganizowana w sercu Podkarpacia była doskonałą okazją, by podpisać przedłużenie umowy sponsorskiej, na mocy której w sezonie 2020 firmy Nice i Verdon będą nadal wspierać Wilki Krosno i wspólnie walczyć o czołową pozycję w 2. Lidze w nadchodzącym sezonie. - To drugi rok z rzędu naszej współpracy z Wilkami. Jesteśmy zadowoleni z tego jak pracuje ten klub i chcemy przyczynić się do jak najlepszych wyników tej drużyny - oznajmił Dyrektor Zarządzający Nice Adam Krużyński. - Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak znanymi firmami. Dziękujemy za zaufanie i wierzę, że razem będziemy świadkami bardzo owocnego sezonu - powiedział na konferencji Grzegorz Leśniak, prezes Wików Krosno.
Adam Krużyński - Dyrektor Zarządzający Nice, Arkadiusz Staniek - Prezes Verdon,
Grzegorz Leśniak - Prezes Wików Krosno
W konferencji udział wzięli również czołowy jeździec drużyny Damian Dróżdż oraz trener Janusz Ślączka. Opowiedzieli oni o przygotowaniach do sezonu oraz oczekiwaniach związanych z kolejnym rokiem działalności. Na podstawie zawartej umowy Wilki otrzymały wsparcie umożliwiające przygotowanie do sezonu, a reklamy Nice oraz Verdon będą eksponowane na klubowym kevlarze oraz na osłonach motocykl.
Damian
Dróżdż - czołowy jeździec Wilków Krosno
Damian
Dróżdż i trener Wilków Krosno Janusz Ślączka
Kevlar i teamową koszulkę na sezon 2020 zaprezentował
Damian Dróżdż. -
Cieszymy się, że jesteśmy częścią projektu nowego żużla w Krośnie. Plany są
ambitne a wszystko budowane na realnych założeniach
i to nam się bardzo podoba. Chcemy promować naszą markę właśnie za
pośrednictwem Wilków - powiedział
prezes firmy Verdon Arkadiusz Staniek. W ofercie firmy
Verdon można znaleźć wysokiej jakości stolarkę okienną i drzwiową, bramy
garażowe, osłony zewnętrzne jak i wewnętrzne oraz automatykę do tych produktów.
Verdon jest również dystrybutorem marki Nice.
Damian
Dróżdż, Arkadiusz Staniek, Adam Krużyński, Janusz Ślączka,
Wojciech Jankowski,
Grzegorz Leśniak
Spotkanie ambasadora marki Nice Antonio Lindbäck'a z fanami
Temat żużlowy obecny był na stoisku Nice również w sobotę 7 marca, kiedy to gościem był urodzony w Brazylii, a reprezentujący Szwecję żużlowiec Antonio Lindbäck, który jest jednym z ambasadorów marki Nice. Spotkanie z Antonio przyciągnęło rzesze fanów żużla, między innymi małą Lenkę Staniek, która wręczyła swojemu idolowi własnoręcznie przygotowany rysunek.
Antonio Linbaeck i Wojciech Jankowski- Export Area Manager
Nice
Antonio
Linbaeck z Lenką Staniek
Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 20 oddziałów na całym świecie.
Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideofdomofony.
Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest światowym liderem w zakresie Home Automation, Home Security i Smart Home mającym szeroką ofertę zintegrowanych rozwiązań automatyki do bram, bram garażowych, rolet, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i home security dla domu i przemysłu. Grupa Nice realizuje strategię rozwoju i światowej ekspansji na nowe rynki i obszary działalności w celu rozszerzenia gamy konfigurowalnych, przyjaznych dla użytkownika systemów. Jednocześnie firma wzmacnia swoją markę konkurując na coraz to nowych segmentach rynku. Nice eksportuje swoje produkty, charakteryzujące się innowacyjnością technologiczną i nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, realizując za granicą ponad 90% skonsolidowanych dochodów Grupy, równych 325 milionom euro w 2017 r.