Wielu handlowców zastanawia się, co
wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt.
Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to
receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop
Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca
na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek
programu „Salonowe Rewolucje". Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób
zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI.
Nowy odcinek programu „Salonowe Rewolucje" przedstawia szybką metamorfozę salonu JAPI-BUD z Pszczyny. Dzięki nowej aranżacji przestrzeni, wykorzystującej autorską koncepcję komunikacji produktowej, całe pierwsze piętro zmieniło się w nowoczesną przestrzeń sprzedażową. Powstała także zupełnie nowa ekspozycja na zewnątrz, która stanowi wizytówkę salonu. Proces zmian można obejrzeć poniżej oraz na stronie projektu: www.salonowerewolucje.pl.
Ekspozycja zewnętrzna, powstała w miejscu niewykorzystanej przestrzeni, prezentuje bramę i ogrodzenie MODERN marki WIŚNIOWSKI. To ogrodzenie jest częścią systemu Home Inclusive, która łączy wzorniczo bramy, okna, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI. Goście salonu mogą także sprawdzić jak działa MultiBox, czyli funkcjonalny słupek pełniący rolę skrzynki na listy i paczki oraz w jakich wariantach występuje. Ta część to dopiero zapowiedź tego, co znajduje się w środku, a jej zadaniem jest zachęcić potencjalnego klienta do wejścia.
Wewnątrz centralną część stanowi Strefa Konceptu, w której równomierne oświetlenie potęguje wrażenie spójności bram, okien, drzwi i ogrodzenia w kolorze z palety barw Home Inclusive 2.0. Kolekcja ta pozwala dobrać kluczowe elementy posesji i domu tak, by harmonijnie się dopełniały i tworzyły przemyślaną oraz spójną całość. Niezwykle istotną rolę odgrywają tu strukturalne barwy z drobinkami metalicznymi, nadające efekt 3D powierzchni.
Co wyróżnia salon JAPI-BUD z Pszczyny?
Punktu sprzedaży JAPI-BUD dzięki metamorfozie marki WIŚNIOWSKI zyskał zupełnie nowe oblicze. Nie tylko od strony wizualnej, ale i komunikacji z klientami.
- Kluczowa jest tu innowacyjna komunikacja produktowa. Nadaliśmy jej wizualny wymiar, a zaczynamy od oprowadzania klienta po salonie, żeby pomóc odnaleźć mu się w przestrzeni i sprawić, aby zobaczył pełną ofertę w odpowiedniej kolejności. Dzięki zastosowaniu strzałek wiadomo w jakim kierunku się przemieszczać i co się tam znajduje - takie wskazówki są bardzo cenne. Ponadto produkty na ekspozycji są oznaczone specjalnymi naklejkami zawierającymi polecenia zachęcające do interakcji i podstawowe informacje - tłumaczy dr Marek Borowiński Shop Doctor i ambasador projektu „Salonowe Rewolucje". - Chcemy, aby kupujący wypróbował prawdziwe produkty: otworzył, dotknął, sprawdził jak działają, dlatego nie montujemy kartonowych imitacji. Klient wie, co kupuje, nie podejmuje decyzji na podstawie obrazka w katalogu ani modelu z plastiku - dodaje dr Borowiński.
Salonowe Rewolucje - współpraca z ekspertami
Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim - ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI.
Kolejne odcinki programu „Salonowe Rewolucje" będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI.
Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje:
Wiśniowski - Czołowy polski producent
bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z
30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum
technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe
doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do
powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą.
źródło: Wiśniowski