"Kupuj Nasze.PL – są powody do dumy" to zakrojony na szeroką skalę
program promujący polskie produkty oraz krzewiący wśród Polaków postawę
"zakupowego patriotyzmu".
Przykłady programów tego typu znajdziemy
w wielu rozwiniętych gospodarczo krajach. Przywiązanie do rodzimych
produktów i marek, zwane "patriotyzmem zakupowym" to zjawisko będące
przejawem wzrostu zamożności. Nie występuje ono w biedniejszych
krajach, gdzie podstawowym kryterium zakupu jest cena, a wybór
zagranicznych produktów to oznaka prestiżu.
Celem projektu jest
przełamanie stereotypów dotyczących jakości polskich produktów
oraz zmiana mentalności Polaków, w której rodzimy wyrób wciąż
postrzegany jest jako coś gorszego. Działania kampanii mają promować
jakość naszych towarów i wspomóc polskie firmy w czasie kryzysu. Ideą
jest zbudowanie poczucia dumy z tego co w nas najlepsze.
Dołączając
do programu "Kupuj Nasze PL – Są powody do dumy" Grupa Wiśniowski chce przekazać,
że inwestując w nasz rodzimy polski produkt, możemy przyczynić
się do tworzenia wspólnego dobra, jakim jest rozwój gospodarczy naszego
kraju.
informacja na podstawie materiałów: Grupa Wiśniowski