PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2021-07-27
Nowa telewizyjna kampania Nice – billbordy sponsorskie przed serwisem sportowym Polsatu
1 sierpnia br. rusza nowa telewizyjna kampania wizerunkowa Nice. Na antenach telewizji Polsat, ...

NICE Polska Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 2a
05-800 Pruszków

tel. 22 759 40 00
fax 22 759 40 21
nice@nice.pl
www.nice.pl

» więcej o firmie

1 sierpnia br. rusza nowa telewizyjna kampania wizerunkowa Nice. Na antenach telewizji Polsat, a od września również na antenach Polsat 2, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat News, pojawią się billboardy sponsorskie.

W sierpniu billbordy sponsorskie Nice pojawiać się będą codziennie ok. 19:45, po „Wydarzeniach", przed serwisem sportowym. We wrześniu wskazania sponsorskie pojawiać się będą na różnych kanałach telewizji Polsat w godzinach 15:00-23:00.

Wsparcie sportu od lat wpisane jest w strategię marketingową firmy Nice Polska, obchodzącej w tym roku swoje 25-lecie. Nice od lat jest szczególnie mocno związany z żużlem oraz z piłką nożną, ale wspiera też inne dyscypliny.

Dzięki strategii marketingowej polegającej na zaangażowaniu w sport, Nice pomaga sportowcom z pasją, realizując przy tym swoje firmowe cele - czyli zwiększanie świadomość marki wśród obecnych i przyszłych Klientów firmy.

Na przestrzeni ostatnich lat Nice było m.in.:

  • Sponsorem tytularnym rozgrywek pierwszej ligi żużlowej oraz piłkarskiej pierwszej Ligi,
  • Sponsorem żużlowej reprezentacji Polski,
  • Oficjalnym Partnerem piłkarskiej Ekstraklasy,
  • Pierwszym w historii Sponsorem Głównym Sędziów PZPN na szczeblu centralnym.

Oprócz budowania wizerunku sponsora, Nice angażuje się także w społeczne działania, które są ważne dla młodych ludzi dopiero wchodzących w świat sportu.

Gdy 2014 roku Nice zostało sponsorem tytularnym Nice 1. Ligi Żużlowej, rozpoczęła się także historia cyklu turniejów dla młodzieżowców z serii Nice Cup. Obecnie Nice Cup rozgrywany jest w formule międzynarodowych turniejów parowych, w których udział biorą reprezentacje Polski, Ukrainy, Rosji, Łotwy i Danii.

Działania Nice wokół młodzieżowej piłki nożnej rozpoczęła akcja „Piłkarski Diament" dedykowana wspieraniu młodych talentów i zawodników, którzy grając w małych klubach, marzą o piłkarskiej karierze.

W 2017 roku Nice objęło mecenatem Akademię Stadionu Śląskiego, która skupia się wyłącznie na wychowaniu i szkoleniu młodych piłkarzy. Nice wspiera Akademię, ponieważ chce dać szansę młodym, zaangażowanym i utalentowanym dzieciom z rodzin o różnym statusie społecznym, które w sporcie odnalazły swoją pasję.


W ostatnich przedpandemicznych latach Nice była jednym ze sponsorów Klubowych Mistrzostw Polski w piłce nożnej organizowanych dla najmłodszych roczników. Wsparła również Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej organizowane dla Dzieci z Domów Dziecka.

Obecnie Nice pomaga siatkarskim drużynom Top Market MKS Pruszków oraz BKS Chemik Bydgoszcz, wspiera Amatorski Klub Kolarski Jura Bike Częstochowa, a także jest zaangażowana w karierę młodego zawodnika Filipa Zagórskiego, który właśnie wchodzi w świat profesjonalnego motorsportu.



O Nice Polska

Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice Group - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 24 oddziały na całym świecie. Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideodomofony. www.nice.pl

Nice

Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest międzynarodowym liderem sektora Home Automation, Home Security i Smart Home, oferując szeroką gamę zintegrowanych rozwiązań do automatyzacji bram wjazdowych, bram garażowych, osłon przeciwsłonecznych, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i systemów bezpieczeństwa dla domu i przemysłu. Nice sprzedaje swoje produkty do ponad 100 krajów i ma obecnie 24 oddziały na 5 kontynentach oraz 14 zakładów produkcyjnych i 13 ośrodków badawczo-rozwojowych. Z zatrudnionymi 2.300 pracownikami przyczynia się do rozpowszechnienia idei Made in Italy na całym świecie, dzięki wysokiej jakości rozwiązaniom, które mądrze łączą technologię, wzornictwo, innowacje, łączność cyfrową i łatwość użytkowania. Każdego dnia Nice w swoich laboratoriach wykonuje testy, aby zapewnić najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Wizja Nice „świat bez barier" i misja „ułatwiaj codzienne czynności" koncentruje się na ludziach, zaskakując ich zarządzaniem automatyką z maksymalną kontrolą, bezpieczeństwem i dopasowaniem do indywidualnych potrzeb. Nice docenia wartość zrównoważonego rozwoju, dostarczając rozwiązania optymalizujące zarządzanie oświetleniem naturalnym i ciepłem, a także systemy fotowoltaiczne. www.niceforyou.com

źródło: Nice