PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2010-04-01
KRISPOL na targach Fensterbau/Frontale 2010 w Norymberdze!
KRISPOL rozpoczyna sezon 2010 mocnym akcentem - udziałem w prestiżowej imprezie targowej branży osłonowej fensterbau/frontale.

KRISHOME Sp. z o.o.
Psary Małe, ul. Budowlana 1
62-300 Września

tel. 61 63 98 600
biuro@krishome.eu
www.krishome.pl

» więcej o firmie
Targi te miały miejsce pomiędzy 24 a 27 marca 2010. W Norymberdze spotkało się 761 wystawców z 33 krajów świata i 103 000 zwiedzających – potencjalnych nowych kontrahentów!  

Obecność firmy KRISPOL na targach światowej renomy jest potwierdzeniem silnej pozycji przedsiębiorstwa i miejsca wśród europejskich producentów branży technik osłonowych. Stoisko firmy wyróżniało się gustownym, świeżym stylem i żywą kolorystyką. Przytulny wystrój zachęcał do dłuższych rozmów. W ramach stoiska KRISPOL zaprezentował trzy bramy garażowe, w tym jedną rolowaną, a także trzy różne systemy rolet zewnętrznych. Specjalny nacisk został położony na prezentację produktów szczególnie atrakcyjnych na rynkach eksportowych. Odpowiadają one na potrzeby najbardziej wymagających klientów, pragnących dopełnić projekt architektoniczny swojego domu. Produktem, obok którego nikt nie przeszedł obojętnie, była nowoczesna i elegancka brama segmentowa w kolorze INOX, z oknami ze stali nierdzewnej.


„Podczas targów przeprowadziliśmy wiele rozmów handlowych. Jesteśmy przekonani, że spora część z nich zaowocuje długofalową współpracą, gdyż nasza oferta spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem. – podkreśla Arkadiusz Raczak, Export Manager Krispol – Produkty KRISPOL są „szyte na miarę”, co idealnie spełnia potrzeby zagranicznych kontrahentów. Często poszukują oni niestandardowych, wyjątkowych rozwiązań, maksymalnie dopasowanych do ich potrzeb. Usłyszeliśmy wiele słów uznania za szeroką gamę kolorów, wzorów, wymiarów, struktur powierzchni i dodatkowego wyposażenia naszych produktów.”


Poza wymiarem handlowym, udział w fensterbau/frontale 2010 był dla firmy KRISPOL istotnym działaniem wizerunkowym, wzmacniającym świadomość marki i pozycję przedsiębiorstwa w oczach zagranicznych kontrahentów. Nie można także zapominać o korzyściach płynących z możliwości zapoznania się z najnowszymi osiągnięciami innych, liczących się w branży, światowych przedsiębiorstw.