PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2012-03-21
KRISPOL zaskakuje nowym wizerunkiem na targach R+T
KRISPOL zaprezentował nowy wizerunek podczas prestiżowych międzynarodowych targów R+T 2012 w Stuttgarcie.

KRISPOL Sp. z o.o.
ul. Michała Strzykały 4
62-300 Września

tel. 61 662 41 00
fax 61 436 76 48
biuro@krispol.pl
www.krispol.pl

» więcej o firmie

Targi R+T odbywają się w Stuttgarcie co trzy lata i skupiają światową czołówkę producentów bram, rolet i osłon przeciwsłonecznych. Dla przedstawicieli branży stanowią one unikalną platformę spotkań oraz prezentacji innowacyjnych produktów i najnowszych technologii. W tym roku swoje nowości rynkowe zaprezentowało 817 wystawców z 42 krajów. Impreza zajęła imponującą powierzchnię ponad 100.000 m2 w 9 halach, które odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy gości.

Wśród wystawców R+T jak zwykle nie mogło zabraknąć liderów branży, w tym firmy KRISPOL. Stoisko KRISPOL zdecydowanie wyróżniało się oryginalną formą, nowoczesną i świeżą stylistyką oraz zakresem zaprezentowanej oferty. Dzięki pokaźnej powierzchni 130 m2 w bryłę stoiska udało się wkomponować bogatą ekspozycję produktów KRISPOL: różne typy segmentowych bram garażowych i przemysłowych, wyroby rolowane, drzwi wejściowe, a także elementy stolarki aluminiowej. Wielkoformatowa grafika u szczytu stoiska oraz ekrany ze specjalnie przygotowanymi materiałami multimedialnymi skutecznie przyciągały uwagę zwiedzających, a przestronne jasne wnętrze zachęcało do dłuższych rozmów.


Wiodąca światowa impreza targowa stworzyła okazję do zaprezentowania nowego, odświeżonego wizerunku marki KRISPOL. Przyjazna i zarazem bardzo nowoczesna oprawa graficzna stoiska, a także opracowane na targi materiały drukowane były zwiastunami szerszych zmian wizerunkowych. Zaplanowane na najbliższe miesiące działania marketingowe mają na celu ugruntowanie nowoczesnego wizerunku firmy KRISPOL, który będzie dobrze odzwierciedlał jej rozwój i dynamizm działania. Ich kluczowym elementem będzie bardziej przejrzysta struktura coraz szerszego asortymentu firmy. Został on podzielony na dwie linie produktowe: HOME - produkty dla domu oraz FIRM - produkty dla biznesu. Produkty te skierowane są do różnych odbiorców, a ci mają odmienne potrzeby i oczekiwania. Znajdzie to odzwierciedlenie w specjalnie dla nich opracowanych kanałach i środkach komunikacji marketingowej.