Koncert był pierwszym z cyklu koncertów "Prestiżowe Gwiazdy, Złote Przeboje", którego firma Nice, lider branży automatyki do bram i rolet, jest sponsorem głównym. 10 tysięcy widzów zapełniło gdańską Ergo Arenę, aby posłuchać wokalisty przez wielu określanego mianem nowego Franka Sinatry. Artysta okazał się czarującym i bardzo inteligentnym posiadaczem gigantycznej charyzmy.
36-letni wokalista z Kanady ma na koncie czternaście albumów. Świat oszalał na jego punkcie w 2003 roku, czego dowodem było wyprzedanie niemalże wszystkich biletów tuż po ogłoszeniu daty jego występu. Kanadyjczyk zaczął swój koncert bardzo mocno - od piosenki Elli Fitzgerald "Cry me a river". Zaraz po tym pod sceną stał już tłum fanek z kwiatami. Podczas całego koncertu publiczność wręcz szalała, a klasyk Franka Sinatry, czyli "I've Got The World On A String" wyśpiewała jednocześnie cała zgromadzona publiczność, co zrobiło piorunujące wrażenie. Podobnie, jak kaskada świateł telefonów komórkowych podczas "Crazy Love" Van Morrisona.
Koncert Michaela Bublé był to pierwszym z cyklu "Prestiżowe Gwiazdy, Złote Przeboje", którego firma Nice, lider branży automatyki do bram i rolet, jest sponsorem głównym. W koncercie Michaela Bublé wzięło udział 20 zwycięzców głosowań Listy Przebojów Nice - dedykowanego konkursu, który firma Nice prowadzi w ramach swojej sieci sprzedaży.
Kolejną
gwiazdą, która w ramach cyklu zaprezentuje się polskiej publiczności, będzie
jeden z najwybitniejszych tenorów - Andrea Bocelli. Artysta wystąpi
z siedemdziesięcioosobową orkiestrą symfoniczną oraz
sześćdziesięcioosobowym chórem w niedzielę 29 kwietnia w łódzkiej Atlas Arenie.
Natomiast 7 lipca w tym samym miejscu zaśpiewa Elton John - wybitny brytyjski
piosenkarz i pianista, zaś 11 lipca na stadionie miejskim w Rybniku zagra legendarny
zespół Guns N` Roses.
Zdjęcie główne:
ERGO Arena Gdansk przed koncertem
Firma Nice z siedzibą w Oderzo, niedaleko Wenecji została założona w
1991 i jest jednym z największych dostawców inteligentnych,
kompleksowych systemów zarządzania automatyką domową. Obecnie Nice z
obrotami na poziomie ponad 150 mln Euro jest obecna na najważniejszych
światowych rynkach w ponad 100 krajach na świecie, w Europie Zachodniej i
Wschodniej, przez Stany Zjednoczone, Bliski Wschód oraz Afrykę. Odział
Nice Polska istnieje od roku 1996 i tworząc sieć ponad 1000 Partnerów
Handlowych na terenie całego kraju jest najsilniejszym na rynku dostawcą
automatyki dla domu. W podwarszawskim Pruszkowie, gdzie mieści się
główna siedziba firmy, znajduje się magazyn, dział handlowy, dział
serwisu, szkoleń i obsługi technicznej, dzięki czemu Klienci i Partnerzy
Handlowi firmy mają gwarancję stabilności oraz natychmiastowej
realizacji zleceń. W roku 2010 firma po raz kolejny otrzymała prestiżowy
tytuł „Lider Rynku", co potwierdza jej czołową pozycję w branży. W
swojej działalności marketingowej firma Nice aktywnie angażuje się w
promocję sportu w Polsce