18 godzin pracy, 40 osób, najnowocześniejsza kamera Red One Epic - tak wyglądała produkcja pierwszego billboardu sponsorskiego firmy Wiśniowski. Jego telewizyjna premiera już we wrześniu.
Firma Wiśniowski, istniejąca na rynku od 23 lat, wyprodukowała swoją pierwszą reklamę telewizyjną. To kolejny krok w promocji lidera bram garażowych i systemów ogrodzeniowych. Dotychczas reklamy marki Wiśniowski można było zobaczyć w prasie i Internecie.
Prestiż, bezpieczeństwo, funkcjonalność
Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu w firmie Wiśniowski stwierdziła, że nastał odpowiedni czas na pojawienie się w telewizji. Billboard sponsorki ma być następstwem odświeżenia marki, wprowadzenia nowego logo oraz identyfikacji wizualnej. - Ta reklama to nie tylko chęć zakomunikowania o zmianie naszego logo. Chcemy przede wszystkim wyeksponować najważniejsze cech naszych wyrobów, takie jak: funkcjonalność, bezpieczeństwo, prestiż oraz wygodę w użyciu. Krótko mówiąc nasze produkty są „ukoronowaniem Twojej inwestycji - powiedziała na planie zdjęciowym Katarzyna Świderska.
Taka forma reklamy ma też wspomóc dystrybucję. - Dystrybutorzy, którzy oferują nasze bramy i ogrodzenia nie mogą mieć wątpliwości co do ich jakości. Reklama telewizyjna to najlepszy sposób by obrazowo zakomunikować wszystkie argumenty przemawiające za kupnem produktów Wiśniowski - wyjaśnił Leszek Piotrowski, regionalny przedstawiciel handlowy w firmie Wiśniowski.
Kamera Red One Epic i 11-metrowy wysięgnik
Reklama telewizyjna realizowana przez Agencję Reklamową Aveex, została nakręcona w Łomiankach. Akcja rozgrywa się w plenerze. Młody mężczyzna wraca samochodem do domu. Nie wysiadając z auta, za pomocą pilota otwiera najpierw bramę posesyjną, a później garażową. Przed domem czeka na niego młoda kobieta. - Chcieliśmy w prosty i przejrzysty sposób, w kilku sekundach, pokazać pilota, ogrodzenie, bramę posesyjną i garażową, które mają dać poczucie komfortu klientowi - mówił Michał Tomasik, producent z Aveex. - Film pokazuje jak nasze produkty działają na co dzień - dodała Katarzyna Świderska.
Prace nad 8-sekundową reklamą trwały dwa dni. Tworzyła go 40-osobowa ekipa. Operatorem kamery był Petro Aleksowski, znany z realizacji takich filmów, jak "Cześć Tereska" i "Hans Kloss. Stawka większa niż śmierć". - Do realizacji reklamy telewizyjnej użyliśmy najlepszego sprzętu. Między innymi wykorzystaliśmy kamerę Red One Epic. Dokładnie takiego samego modelu mają używać twórcy nowego „Hobbita". Dodatkowo wykorzystaliśmy 11-metrowy wysięgnik, jedyny w Polsce, który pozwolił dokładnie pokazać całą inwestycję ze wszystkimi produktami firmy Wiśniowski - podkreślił z dumą Michał Tomasik.
Reklamę będzie
można obejrzeć już we wrześniu w Internecie oraz w telewizji - na antenie TVP,
TVN oraz Discovery.