- Prace nad wyłonieniem zwycięzcy trwały bardzo długo. Celem tego konkursu było pokazanie architektom naszych nowych produktów, które są łatwo dostępne w plikach CAD na stronie www.wisniowski.pl - mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski. Chcieliśmy jeden z projektów wykorzystać do budowy domu modelowego, jako głównego „aktora" naszej reklamy. Bardzo wielu architektów nadesłało dobre prace. Pierwotnie chcieliśmy nagrodzić tylko jedną, ale ostatecznie, oprócz głównego, wyróżniliśmy kilka innych projektów - dodaje.
Z licznie napływających projektów, najlepszy okazał się Magdaleny Olesek, zajmującej się architekturą na co dzień. Na pierwszym planie swojej pracy przedstawiła system ogrodzeniowy Lux, model AW.10.53, w kolorze dopasowanym do elewacji i elementów wykończeniowych domu. Do garażu, obok budynku dobrała bramę segmentową z paneli z przetłoczeniami wysokimi, w kolorze Anthracite Grey. Widoczne obok drzwi wejściowe do budynku są zachowane w tym samym stylu - również z przetłoczeniami i w Anthracite Grey. Ten sam kolor widoczny jest na stolarce okiennej, która dopełnia cały projekt budynku.
- Udział w takim konkursie to ciekawe przeżycie. Trzeba było się wykazać kreatywnością, ale zadanie ułatwiały pliki CAD, ze strony internetowej organizatora. W tego typu projektach widać dobrze upodobania samych twórców - wybrałam Anthracite Grey, bo dodaje elegancji budynkowi - Przyznaje Magdalena Olesek, architekt, zwyciężczyni konkursu.
Przypomnijmy, że aby wziąć udział w konkursie należało zaprojektować dom z wykorzystaniem stolarki okiennej, bram garażowych i wjazdowych, drzwi zewnętrznych i ogrodzenia, z bogatej oferty firmy Wiśniowski. Do wykonania projektów można było wykorzystać profesjonalnie przygotowane pliki CAD, dostępne na stronie www.homedesign.wisniowski.pl. Nagrodą dla zwycięzcy była kwota pieniężna w wysokości 1500 euro. Projekt Magdaleny Olesek zostanie wykorzystany przez firmę Wiśniowski na planie zdjęciowym podczas nagrania spotu reklamowego.