Udział w ważnych wydarzeniach sportowych jest od lat stałym elementem działań Krispolu, czołowego producenta bram garażowych, okien, rolet i drzwi wejściowych. Już za kilka dni firma pojawi się - czwarty sezon z rzędu - w transmisjach telewizyjnych rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy.
Inne przykłady sponsoringu to między innymi wspieranie 1-ligowej drużyny męskiej siatkówki APP Krispol Września czy obecność firmy - jako sponsora głównego - w pierwszej rundzie finałowej Speedway European Championships 2014, która odbyła się 6 lipca w niemieckim Güstrow.
- Spoty telewizyjne będą głównym elementem szerokiej, planowanej na kilka najbliższych miesięcy, kampanii reklamowej Krispolu. Będą one pokazywać nasze produkty w kontekście rodzinnym - mówi Anna Michalak-Siezieniewska z Krispolu. - Bardzo dobrze oceniamy dotychczasowe efekty naszej współpracy z T-Mobile Ekstraklasą, dlatego zdecydowaliśmy się ponownie na jej kontynuację.
Ośmiosekundowe filmy pojawiać się będą przed transmisjami telewizyjnymi meczów ekstraklasy piłki nożnej.