Trwa najnowsza kampania telewizyjna prezentująca kolekcję Wiśniowski Home Inclusive. Kolekcja jest wyjątkowym połączeniem w jednej stylistyce bramy, drzwi i ogrodzenia.
Kolekcja Wiśniowski Home Inclusive to jeden z najnowszych produktów sądeckiej firmy Wiśniowski, nagrodzony przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego, jako doskonały przykład projektowania, będącego odzwierciedleniem światowych trendów i wysmakowanego designu.
- Kilka produktów, jedna linia stylistyczna, to przekaz, z jakim chcemy w tej kampanii dotrzeć do szerokiego grona klientów - mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski. - Wiśniowski Home Inclusive to połączenie naszych najlepszych produktów w jeden wyjątkowy pakiet. Łączy je spójna linia stylistyczna w której istotny jest każdy element wysokiej klasy: brama, drzwi i system ogrodzeń.
Połączenie nowoczesnej technologii i wysmakowanej stylistyki produktów, to przekaz, z jakim sądecki producent bram i ogrodzeń chce dotrzeć do świadomości konsumentów i wyróżnik firmy na tle branży. Obecna ogólnopolska kampania telewizyjna jest kolejnym mocnym akcentem promocyjnym firmy Wiśniowski w ostatnim czasie. Spoty prezentujące Wiśniowski Home Inclusive będą prezentowane we wszystkich największych stacjach telewizyjnych w kraju do końca maja.
WIŚNIOWSKI jest czołowym polskim producentem bram garażowych i przemysłowych
oraz systemów ogrodzeniowych. To firma w całości oparta na polskim kapitale. Od
wielu lat tworzy swoje produkty z pasją, w oparciu o najwyższą jakość
surowców, połączoną z ciągłym dostosowaniem się do potrzeb klienta.