Firma Wiśniowski została laureatem tytułu Złoty Champion Roku 2015 w kategorii materiałów budowlanych oraz tytułem Złota Budowlana Marka Roku 2015 w kategorii materiałów budowlanych za bramy garażowe. To dwie najważniejsze nagrody przyznawane w oparciu o Ranking Marek Budowlanych.
Wręczenie nagród Budowlana Marka Roku 2015 oraz uroczysta gala miały miejsce w Michałowicach k. Warszawy w hotelu Venecia Palace. To kolejne prestiżowe wyróżnienia branżowe dla firmy Wiśniowski w ostatnich dniach. Nagrody tym cenniejsze, iż przyznawane są w oparciu o Ranking Marek Budowlanych, opracowywany na podstawie ogólnopolskich branżowych badań. Ranking prowadzi i galę organizuje firma ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. Ranking prowadzony od 2001 r. cieszy się prestiżem i renomą w branży budowlanej.
- Budowlana Marka Roku posiada w branży swój ciężar gatunkowy - podkreśla Katarzyna Świderska Dyrektor Marketingu firmy Wiśniowski. - Jest ceniona, bowiem na ostateczny werdykt składa się wiele czynników i wyników szczegółowych badań. W tej rywalizacji nie ma przypadku. Swoje kategorie wygrywają najlepsi, o ugruntowanej pozycji na rynku. Statuetki i dyplomy są ważne, ale jeszcze ważniejsze jest dla nas potwierdzenie naszej pozycji lidera w swoim segmencie rynku.
Uczestnikami uroczystej gali podsumowującej doroczny ranking są przedstawiciele firm branży budowlanej, laureaci wcześniejszych edycji, dziennikarze oraz wszyscy zainteresowani aktualną pozycją firm branży budowlanej na rynku.
- Z roku na rok dokładamy wszelkich starań, aby moment odbioru nagrody był jak najbardziej uroczysty i doniosły - podkreślają organizatorzy. - Dlatego wciąż zmieniamy charakter tego wydarzenia dążąc do nadania mu odpowiedniej formuły. Honorujemy najlepsze firmy budowlane na polskim rynku, a to zobowiązuje.
WIŚNIOWSKI jest czołowym polskim producentem bram garażowych i przemysłowych
oraz systemów ogrodzeniowych. To firma w całości oparta na polskim kapitale. Od
wielu lat tworzy swoje produkty z pasją, w oparciu o najwyższą jakość
surowców, połączoną z ciągłym dostosowaniem się do potrzeb klienta.