Ekstraklasa S.A. i Nice Polska zdecydowały o przedłużeniu współpracy na sezon 2015/2016. W jej ramach Nice ma prawo między innymi do używania w komunikacji marketingowej tytułu Oficjalnego Partnera. Logotyp Nice pojawi się także przy transmisjach ze wszystkich meczów Ekstraklasy.
Prawo do posługiwania się znakiem i tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy obejmuje możliwość umieszczania go między innymi we wszelkiej działalności marketingowej, promocyjnej i informacyjnej prowadzonej przez firmę Nice w Polsce i za granicą.
Ponadto, przy transmisjach ze wszystkich meczów Ekstraklasy wyemitowane zostaną dwa ośmiosekundowe billboardy sponsorskie dotyczące Nice Polska.
Firma Nice Polska, obecna na polskim rynku od 18 lat, to dziś wiodący w branży dostawca kompleksowych systemów automatyki do bram i rolet oraz bram garażowych. Innowacyjna koncepcja, najwyższa użyteczność, najnowocześniejsza technologia i rewolucyjny design - to cechy, które idealnie odzwierciedlają charakter produktów Nice.
- Jestem bardzo szczęśliwy, że kontynuujemy współpracę z Ekstraklasą. Dzięki naszym działaniom z zakresu sponsoringu sportowego świadomość marki Nice na rynku rośnie w bardzo szybkim tempie. Przypomnę, że Nice Polska już od ponad 10 lat aktywnie wspiera polski sport. Byliśmy m.in. pierwszym w historii sponsorem generalnym żużlowej reprezentacji Polski. Nie ukrywam, że współpraca z Ekstraklasą to także duże korzyści biznesowe. Dzięki pakietowi biletów VIP możemy wspólnie z naszymi dystrybutorami obserwować mecze Ekstraklasy w komfortowych warunkach na nowoczesnych stadionach - powiedział Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.
Pakiet Partnera Oficjalnego, wprowadzony do oferty Ekstraklasy S.A. przed sezonem 2014/2015 cieszy się dużą popularnością na rynku. - Szeroka oferta marketingowa Ekstraklasy, poprzez obecność świadczeń jednocześnie w telewizji i na stadionach, jest unikalna w skali polskiego sportu zawodowego. Cieszy nas, że nasi partnerzy i sponsorzy są zadowoleni z prowadzonych wspólnie działań marketingowych oraz komunikacyjnych i decydują się na dalszą inwestycję w Ekstraklasę - mówi Marcin Animucki, wiceprezes zarządu Ekstraklasy S.A.
Przypomnijmy, że w ostatnich
tygodniach Ekstraklasa S.A. poinformowała o kontynuacji współpracy z takimi
markami jak T-Mobile oraz adidas.
Nice Polska - należąca do grupy Nice, obecna na polskim rynku od
1996 roku, jest największym na rynku dostawcą inteligentnych i kompleksowych
systemów zarządzania automatyką domową oraz producentem segmentowych bram
garażowych. Obecnie Nice z obrotami na poziomie ponad 150 mln euro jest obecny
na najważniejszych światowych rynkach w ponad 100 krajach na świecie, w Europie
Zachodniej i Wschodniej, przez Stany Zjednoczone, Bliski Wschód oraz
Afrykę. Na polskim rynku w ofercie Nice Polska dostępne są również produkty
elero oraz KINGgates, a w sieciach marketów budowlanych produkty Mhouse i
Moovo.