Od 19 lat związana z branżą budowlaną i marką WIŚNIOWSKI. Stworzyła od podstaw dział marketingu firmy, otwierając go na nowe możliwości i wyzwania. To ona zainicjowała i pokierowała procesem rebrandigu marki WIŚNIOWSKI, uwypuklając jej prestiż i pozycję lidera w branży. Teraz sama została liderką. Katarzyna Świderska - dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI zdobyła tytuł „Najlepszej z najlepszych" w plebiscycie Kobiety Branży Stolarki organizowanym przez Informator Branżowy Stolarka VIP.
Branża budowlana to świat uznawany za typowo męski. Panie jednak coraz częściej ingerują w ten świat, nadając mu nowego wyrazu i otwierając przed nim nowe horyzonty. To one inspirują do zmian, motywują i podejmują kluczowe decyzje. Fakt ten docenił Informator Branżowy Stolarka VIP, który postanowił zorganizować plebiscyt „Kobiety Branży Stolarki", nagradzając kobiety niezastąpione.
W tegorocznej edycji plebiscytu nominowano ponad 35 kobiet, zajmujących kluczowe stanowiska w firmach związanych z branżą budowlaną. Po wstępnej ocenie do finałowego etapu przeszło 5 pań, których kandydatury poddano weryfikacji poprzez głosowanie internautów. Najwięcej głosów zdobyła Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
- To dla mnie ogromnie ważne wyróżnienie, szczególnie że rozpoczyna się 20 rok mojej pracy na rzecz branży budowlanej, w której obecność kobiet przez lata nie była tak oczywista jak dziś. Chciałabym zadedykować tę nagrodę wszystkim moim koleżankom współtworzącym sukces marki WIŚNIOWSKI. - przyznała Katarzyna Świderska.
Statuetki „Najlepsza z najlepszych" wręczono 25 lutego br. na zamku w Gniewie podczas XII Konwentu Stolarki VIP. Nagrody wręczał organizator konwentu Grzegorz Cendrowski.
- Mało mówi się o kobietach w naszej branży. Branża jest
mocno męska, a jednak kobiety odgrywają w niej bardzo ważną rolę.
Postanowiliśmy przełamać ten stereotyp i pokazać te panie, które dużo znaczą i
będą znaczyły jeszcze więcej -
podsumowuje Cendrowski.
WIŚNIOWSKI jest czołowym polskim producentem bram garażowych i przemysłowych
oraz systemów ogrodzeniowych. To firma w całości oparta na polskim kapitale. Od
wielu lat tworzy swoje produkty z pasją, w oparciu o najwyższą jakość surowców,
połączoną z ciągłym dostosowaniem się do potrzeb klienta.
źródło: Wiśniowski