W zakresie uszczelnień bramowych Novoferm
dysponuje unikatowym rozwiązaniem uszczelnienia dedykowanego specjalnie dla
samochodów kurierskich. Jest to VAN SEAL 250!. Stanowi idealną izolację
pomiędzy samochodem a budynkiem i zapobiega utracie energii i ewentualnym
uszkodzeniom towarów lub budynku. Dzięki doskonałej szczelności i ręcznej
obsłudze zapewnia także wysokie oszczędności w energii. Ruchoma poduszka górna
całkowicie uszczelnia samochód od góry. Lamelowe poduszki boczne gwarantują
perfekcyjną szczelność dla niemal wszystkich rozmiarów i modeli furgonetek. Ich
wymiana podczas prac serwisowych jest bardzo prosta i szybka.
Cechy
-
niepowtarzalne
połączenie nowego projektu uszczelnienia poduszkowego z wykonaną na miarę klapą
załadunkową
-
górna
poduszka całkowicie zamyka od góry furgonetkę
-
poduszki
lamelowe po bokach gwarantują perfekcyjną szczelność dla niemal wszystkich rozmiarów
i modeli furgonetek
-
obsługa
ręczna: bez niebezpieczeństwa awarii elektrycznej
-
dach
wyposażony w rynnę, która kieruje wodę deszczową na bok
Konstrukcja,
budowa i materiał
-
konstrukcja ramowa ze stali cynkowanej
-
wzmocniona podstawowa konstrukcja dla
osiągnięcia najlepszego pozycjonowania pionowego uszczelnienia poduszkowego
-
poziome uszczelnienie poduszkowe i górne
poduszki boczne składają się z wewnętrznych uszczelek poduszkowych z
elastycznej pianki pokrytych trwałym nakryciem z tworzywa
-
poduszki lamelowe posiadają opatentowany
kształt z pianki odpornej na warunki pogodowe
-
kompaktowa, obsługiwana ręczne klapa
załadunkowa wykonana jest z trwałego aluminium
Zabezpieczenia
-
z uwagi na kształt i pozycję poduszek
ewentualne uszkodzenia NovoSeal VS250 lub budynku w przypadku niepomyślnego
cofania furgonetki ograniczane są do minimum
-
poziome poduszki wyposażone są w system
równoważny, przez co w sposób prosty można je ręcznie ustawić na każdej
wysokości
Uwarunkowania
budowlane
-
do montażu wymaga się stabilnej, gładkiej
ściany lub innej stabilnej konstrukcji
-
połączenie elewacji winno być płaskie na
potrzeby stabilnego montażu i izolacji przed warunkami pogodowymi
-
elewacja winna być na jednej płaszczyźnie
skierowana przodem do peronu
-
połączenie winno stwarzać możliwość
mocowania za pomocą śrub
-
należy uwzględnić sugerowane rozmiary i
wolne przestrzenie
-
w przypadku profilowanych elewacji zaleca
się wykonanie „płaskich szczelin" w elewacji na potrzeby osadzonych framug, do
których mocuje się NovoSeal VS250
Standardowe
wymiary
-
szerokość (S) - 2167
mm
-
wysokość peronu
(W) - 2852 mm
-
głębokość (G) - 800
mm
Wymiary
otworu w świetle
-
szerokość - 1600
mm
-
wysokość- 2500
mm
Informacje
techniczne
-
waga pokrycia z
tworzywa - 680 g/m²
-
odporność na przecieranie wg DIN/ISO
1421/V1 ...3000/3000 (N/5cm)
-
odporność na temperatury
ekstremalne od - 30 do +70°C
-
reakcja na ogień - DIN 75200 /
< 100 mm/min według ISO 3795
Opcje
-
możliwe różne wymiary
-
białe pasy marketingowe na bokach
uszczelnień poduszkowych dla lepszej orientacji kierowcy
-
zagłębienia na kamery do jazdy tyłem
źródło: Novoferm