PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2016-03-23
NovoSeal VS250 (VAN-Seal)
W zakresie uszczelnień bramowych Novoferm dysponuje unikatowym rozwiązaniem uszczelnienia dedykowanego specjalnie dla samochodów kurierskich.

Novoferm Polska Sp. z o.o.
ul. Obornicka 338
60-689 Poznań

tel. 61 827 95 65
fax 61 827 95 66
biuro@novoferm.pl
www.novoferm.pl

» więcej o firmie

W zakresie uszczelnień bramowych Novoferm dysponuje unikatowym rozwiązaniem uszczelnienia dedykowanego specjalnie dla samochodów kurierskich. Jest to VAN SEAL 250!. Stanowi idealną izolację pomiędzy samochodem a budynkiem i zapobiega utracie energii i ewentualnym uszkodzeniom towarów lub budynku. Dzięki doskonałej szczelności i ręcznej obsłudze zapewnia także wysokie oszczędności w energii. Ruchoma poduszka górna całkowicie uszczelnia samochód od góry. Lamelowe poduszki boczne gwarantują perfekcyjną szczelność dla niemal wszystkich rozmiarów i modeli furgonetek. Ich wymiana podczas prac serwisowych jest bardzo prosta i szybka.

Cechy

  • niepowtarzalne połączenie nowego projektu uszczelnienia poduszkowego z wykonaną na miarę klapą załadunkową
  • górna poduszka całkowicie zamyka od góry furgonetkę
  • poduszki lamelowe po bokach gwarantują perfekcyjną szczelność dla niemal wszystkich rozmiarów i modeli furgonetek
  • obsługa ręczna: bez niebezpieczeństwa awarii elektrycznej
  • dach wyposażony w rynnę, która kieruje wodę deszczową na bok

Konstrukcja, budowa i materiał
  • konstrukcja ramowa ze stali cynkowanej
  • wzmocniona podstawowa konstrukcja dla osiągnięcia najlepszego pozycjonowania pionowego uszczelnienia poduszkowego
  • poziome uszczelnienie poduszkowe i górne poduszki boczne składają się z wewnętrznych uszczelek poduszkowych z elastycznej pianki pokrytych trwałym nakryciem z tworzywa
  • poduszki lamelowe posiadają opatentowany kształt z pianki odpornej na warunki pogodowe
  • kompaktowa, obsługiwana ręczne klapa załadunkowa wykonana jest z trwałego aluminium

Zabezpieczenia

  • z uwagi na kształt i pozycję poduszek ewentualne uszkodzenia NovoSeal VS250 lub budynku w przypadku niepomyślnego cofania furgonetki ograniczane są do minimum
  • poziome poduszki wyposażone są w system równoważny, przez co w sposób prosty można je ręcznie ustawić na każdej wysokości

Uwarunkowania budowlane

  • do montażu wymaga się stabilnej, gładkiej ściany lub innej stabilnej konstrukcji
  • połączenie elewacji winno być płaskie na potrzeby stabilnego montażu i izolacji przed warunkami pogodowymi
  • elewacja winna być na jednej płaszczyźnie skierowana przodem do peronu
  • połączenie winno stwarzać możliwość mocowania za pomocą śrub
  • należy uwzględnić sugerowane rozmiary i wolne przestrzenie
  • w przypadku profilowanych elewacji zaleca się wykonanie „płaskich szczelin" w elewacji na potrzeby osadzonych framug, do których mocuje się NovoSeal VS250

Standardowe wymiary

  • szerokość (S) - 2167 mm
  • wysokość peronu (W) - 2852 mm
  • głębokość (G) - 800 mm

Wymiary otworu w świetle

  • szerokość - 1600 mm
  • wysokość- 2500 mm

Informacje techniczne

  • waga pokrycia z tworzywa - 680 g/m²
  • odporność na przecieranie wg DIN/ISO 1421/V1 ...3000/3000 (N/5cm)
  • odporność na temperatury ekstremalne od - 30 do +70°C
  • reakcja na ogień - DIN 75200 / < 100 mm/min według ISO 3795

Opcje

  • możliwe różne wymiary
  • białe pasy marketingowe na bokach uszczelnień poduszkowych dla lepszej orientacji kierowcy
  • zagłębienia na kamery do jazdy tyłem

źródło: Novoferm