Świadomość potrzeb klienta, dbałość o szczegóły i nowatorskie podejście do produkcji to główny wydźwięk nowej kampanii reklamowej marki WIŚNIOWSKI, która pojawiła się w telewizji. Kampania ma przybliżyć firmę klientom, utrwalić w nich świadomość marki i jej pozycji na rynku.
Od kwietnia w popularnych kanałach telewizyjnych obejrzeć można dwie odsłony reklam marki WIŚNIOWSKI. Są to 30-sekundowy spot oraz billboard sponsorski wyświetlany po określonych programach.
Spoty reklamowe prezentują główne idee, jakimi firma WIŚNIOWSKI kieruje się w produkcji bram, drzwi i ogrodzeń. To przede wszystkim dbałość o detale oraz projektowanie z myślą o użytkownikach.
- W reklamie kładziemy szczególny nacisk na dopracowanie produktów w każdym szczególe, na jakość i komfort wynikające z wyboru naszej oferty. Ponieważ bramy, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI są ukoronowaniem każdej inwestycji - mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
WIŚNIOWSKI jest czołowym polskim producentem bram garażowych i przemysłowych oraz systemów ogrodzeniowych. To firma w całości oparta na polskim kapitale. Od wielu lat tworzy swoje produkty z pasją, w oparciu o najwyższą jakość surowców, połączoną z ciągłym dostosowaniem się do potrzeb klienta.
źródło: Wiśniowski